اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۰۱۴۱
معاون مالی باشگاه پرسپولیس به اظهارات رادوشوویچ واکنش نشان داد
دروازه بان کروات پرسپولیس مدیران این باشگاه را متهم به دروغگویی و جعل اسناد کرد و عطایی به اظهارات او پاسخ داد.
۱۳:۳۲ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
وانانیوز|

بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان سابق و کروات تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شده  که طلب ۴۶ هزار یورویی خود را دریافت نکرده و باشگاه پرسپولیس رسید واریز پول را جعل کرده است. همچنین این دروازه بان در صفحه اجتماعی خود مسئولان باشگاه پرسپولیس را دروغگو  خطاب قرار داده است.  

باشگاه پرسپولیس آبان ماه سال گذشته  به علت مشکلات واریز ارز به حساب های خارج از ایران و همچنین اصرار رادو به پرداخت یورویی مطالباتش به حسابش در کرواسی، مبلغ ۱ میلیارد و ۳۰۰ هزارتومان بابت قرارداد رادوشوویچ را به حساب برادر صادق محرمی در ایران واریز می‌کند و  محرمی در کرواسی معادل یورویی این مبلغ را به حساب دروازه بان کروات خود منتقل کرده است. رادوشوویچ و ایجنت او هم پس از اطمینان از وصول پول رسید دریافت مبلغ را در باشگاه امضا کرده‌اند اما کنون مدعی شدند که مبلغ را دریافت نکردند. 

علی عطایی، معاون مالی باشگاه پرسپولیس در صفحه اجتماعی خود به اظهارات رادوشوویچ واکنش نشان داد و نوشت: "دروغگو اشخاصی هستند که با بی کفایتیِ برخی مدیران، پول بیت المال را به ناحق دریافت کرده و آن را انکار می‌کنند. دروغگو کسی است که برای دریافت پول رسید می‌دهد و بقیه را متهم به جعل می‌کند. اگر برخی دوستان منافع شخصی را کنار بگذارند و حاضر شوند شهادت بدهند مشخص خواهد شد دروغگو چه کسی است. آقای راستگو! آه میلیون‌ها هوادار پشت این پول است و حلقومت را خواهد فشرد. "

باشگاه پرسپولیس مدعی شده  که رادوشوویچ  با وجود دریافت ۵۰ هزار  یورو و بدون اطلاع به باشگاه و کادرفنی، شبانه  از ایران رفت و به قول خود عمل نکرد و اکنون او از سرخپوشان شکایت کرده و خواستار دریافت غرامت ۹۰۰ هزار یورویی شده است.

 

 
منبع: باشگاه خبرنگاران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین