اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۹۹۷
کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: انتظار دارم بعداز ۶ ماه تمرین سیستم‌‌ها خوب اجرا کنند و کمتر اشتباه داشته باشند.
۲۰:۳۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز|
حامد حدادی پس از برتری ایران مقابل کره در مسابقات بسکتبال آسیا چلنج اظهار داشت: متأسفانه روز گذشته بازی زشتی را انجام دادیم و این زشتی هم باعثش خود ژاپنی‌ها بودند که در یک منطقه جمع می‌شدند و سایر بازیکنان ما را آزاد می‌گذاشتند در این مواقع هم برخی بازیکنان اگر شوت‌شان با دفاع همراه باشد بهتر گل می‌شود متأسفانه بازی دیروز بد بود.

وی افزود:برخلاف دیروز، امروز خیلی از توپ‌های‌مان تبدیل به گل شد حتی اجازه ندادیم کره‌ایی‌ها عرض اندام کنند. تا 16 دقیقه آنها 4 امتیاز گرفته بودند و من به هم‌ تیمی‌های خودم افتخار می‌کنم که در کنارشان بازی می‌کنم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در مورد اینکه چه اتفاقی افتاده بود که روی نیمکت عصبانی بود، گفت: از لحاظ بدنی ناآماده‌ام به همین دلیل دوست دارم بیشتر در زمین باشم و از مربی خواستارم که در زمین بمانم تا وقتی در بازی‌های حساس کار گره خورده بتوانم نفس داشته باشم و ادامه دهد.

حدادی در مورد ناراحتی‌اش از برخی بازیکنان افزود: 6 ماه است با یکدیگر تمرین می‌کیم و انتظار داریم همه بچه‌ها سیستم‌ها را خوب اجرا کنند اما برخی اشتباهاتی می‌کنند شاید من نباید عصبانی شوم اما دوست دارم بسکتبال بی‌نقصی را بازی کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم بچه‌ها فیلم بازی خود را ببینند و در مسابقات آینده کمتر اشتباه کنند.

 تیم ملی بسکتبال کشورمان به عنوان صدرنشین راهی یک چهارم نهایی شد و روز جمعه باید به مصاف هند برود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین