اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۹۹۵

پیشکسوت پرسپولیس؛ استقلالی‌ها کار راحتی ندارند

سرمربی جوان و موفق پارس جم جنوب معتقد است که پرسپولیس باید عملکرد هوشمندانه ای مقابل استقلالی ها داشته باشند.
۲۰:۲۴ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی تارتار درباره حساسیت دربی گفت: دربی همیشه شرایط و حساسیت های خاص خودش را دارد و هیچ موقع نمی توانیم از قبل یک تیم را برنده بدانیم ولی خب با همه این اوصاف شرایط پرسپولیس بهتر از استقلال است و روی کاغذ همه چیز به نفع پرسپولیس است، پرسپولیس باید هوشمندانه عمل کند و بدون ریسک بازی کند چراکه این بازی شرایطش با سایر بازی ها فرق می کند. اگر پرسپولیس بازی همیشگی خودش را انجام بدهد و دچار استرس و احساسات درونی نشود می تواند پیروز میدان باشد.


او در خصوص نتیجه و تاثیر بازی هفته پنجم روی دربی اینطور توضیح می دهد: پرسپولیس در جو وحشتناک تبریز مقابل تراکتور مساوی کسب کرد اما در مقابل استقلال در آزادی برابر ماشین سازی باتوجه به موقعیت برد این نتیجه را کسب کرد و نمی توان گفت این دو بازی برابر بوده. به نظرم پرسپولیس کار سخت تری را در شهر تبریز انجام داد.


بازیکن اسبق پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سال گذشته در دربی رفت پرسپولیس در پایین جدول و استقلال در صدر قرار داشت و امسال برعکس آن اما در نهایت نتیجه این دربی تساوی شد گفت: طبیعی است که استقلال برای اینکه دل هوادارانش را به دست بیاورد راهی جز برد مقابل پرسپولیس ندارد.


از تارتار درباره پرمهره بودن استقلال در تمام خطوط و در مقابل حفظ اسکلت اصلی پرسپولیس و مقایسه آن سوال کردیم که اینطور پاسخ می دهد: مشکل اصلی استقلال برمی گردد به تغییر و تحولاتی که در این تیم ایجاد شد؛ یعنی به هر حال تیمی که دست نمی خورد، بازیکنانش را تغییر نمی دهد، کادرفنی خودش را حفظ می کند و نقاط ضعفش را ترمیم می کند خب به نسبت جلوتر از تیمی است که کادرفنی جدیدی به تیمش آورده و حدود 80 درصد تغییر داشته است. معتقدم همه این ها نشان می دهد که پرسپولیس به هر حال تیم بهتری به نسبت استقلال است.


وی در ادامه افزود: آمار نشان می دهد که خط دفاعی پرسپولیس انسجام بیشتری نسبت به استقلال دارد ولی خب پرسپولیس هم در خط حمله یاران توانمندی دارد. درست است که امسال پرسپولیس گل های کمتری به ثمر رسانده است اما خط حمله خوبی در اختیار دارد که می تواند این آمار را تغییر دهد.


سرمربی پارس جم در خصوص اینکه آیا به نظرش برانکو از رامین رضائیان در این بازی استفاده خواهد کرد یا خیر هم گفت: ما در تمرینات نیستیم و با شرایط تیم آشنا نیستیم اما مطمئنا آقای برانکو بهترین ترکیبش را برای بازی با استقلال ارنج می کند تا نتیجه لازم را بگیرد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین