اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۹۰۹

استقلال توان شكست دادن پرسپولیس را دارد

رضا عنایتی، مهاجم سابق استقلال معتقد است كه این تیم در داربی روز جمعه توان شكست دادن پرسپولیس را دارد. عنایتی ابتدا درمورد تساوی صبا مقابل ذوب‌آهن در هفته پنجم گفت: «ما بازی بسیار خوبی را مقابل این تیم پرقدرت انجام دادیم و معتقدم ذوب‌آهن از دست ما مفت فرار كرد...
۱۳:۵۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا عنایتی، مهاجم سابق استقلال معتقد است كه این تیم در داربی روز جمعه توان شكست دادن پرسپولیس را دارد. عنایتی ابتدا درمورد تساوی صبا مقابل ذوب‌آهن در هفته پنجم گفت: «ما بازی بسیار خوبی را مقابل این تیم پرقدرت انجام دادیم و معتقدم ذوب‌آهن از دست ما مفت فرار كرد. این بازی نشان داد كه پیشرفت خوبی نسبت به مسابقات قبلی داشتیم و شرایط تیم از لحاظ كارهای تهاجمی بهتر شده بود. ما حتی 10نفره شدیم ولی تیم قدرتمند ذوب‌آهن اسیر ما بود.»
او در پاسخ به این سؤال كه آیا روند فعلی صبا این تیم را در بین گزینه‌های سقوط قرار نخواهد داد، گفت: «با این عملكردی كه مقابل ذوب‌آهن داشتیم، به آینده تیم امیدوار شدم. مطمئن باشید شرایط صبا این‌طور نمی‌ماند و ما در آینده به پیروزی خواهیم رسید. باید تفكرات هجومی را در تیم خودمان بیشتر كنیم، هرچند كه صمد مرفاوی در هر بازی به گرفتن سه امتیاز تاكید دارد.»
مهاجم سابق استقلال درمورد شرایط بحرانی این تیم بعد از پنج بازی بدون برد، گفت: «طبیعی است وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد شرایط سخت می‌شود و فشار زیادی روی كادرفنی و بازیكنان وجود دارد. هواداران استقلال باید صبورتر باشند و مطمئن باشند كه شرایط این تیم تغییر خواهد كرد. البته نمی‌توان حقیقت را كتمان كرد و الان شرایط استقلال خوب نیست ولی این تیم مقابل ماشین‌سازی واقعا بدشانس بود و باید سه امتیاز را می‌گرفت.»
عنایتی درمورد اینكه آیا استقلال توان شكست دادن پرسپولیس را دارد، گفت: «داربی با همه بازی‌ها فرق می‌كند و اتفاقا این فشاری كه روی استقلال وجود دارد، می‌تواند انگیزه بازیكنان این تیم را برای اعاده حیثیت در داربی بیشتر كند. استقلال مهره‌های خوبی دارد و اعتقادم این است كه آنها توانایی شكست دادن پرسپولیس را دارند. هرچند پرسپولیس یك تیم خوب و قابل احترام است ولی به‌عنوان یك استقلالی آرزو می‌كنم كه این تیم برنده داربی شود.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین