اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۹۰۵
ایمان صادقی، دروازه‌بان پیشین پرسپولیس که این فصل در یك تیم دسته اولی و ریشه‌دار حضور دارد، در گفت‌وگویی درباره داربی و تیم پرسپولیس صحبت کرد...
۱۳:۴۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| ایمان صادقی، دروازه‌بان پیشین پرسپولیس که این فصل در یك تیم دسته اولی و ریشه‌دار حضور دارد، در گفت‌وگویی درباره داربی و تیم پرسپولیس صحبت کرد.
  • به نظرت در داربی83 کدام تیم برنده است؟
با توجه به بازی‌هایی که پرسپولیس در این مدت انجام داد، این تیم شانس زیادی دارد تا نتیجه داربی را به نفع خود کند. استقلال در این مدت وضعیت خوبی نداشت و بعید به نظر می‌رسد جلوی پرسپولیس بتواند کاری انجام دهد. به نظر من در این بازی به احتمال 99درصد پرسپولیس برنده است.
  • اگر اكنون در پرسپولیس حضور داشتی گلر چندم این تیم بودی؟
من قبلا هم با بیرانوند در تیم ملی امید همبازی بودم و با هم رابطه خیلی خوبی داریم و دوست هستیم. به نظرم هرکدام از ما به یک اندازه شانس بازی دارد اما در تیم بزرگ پرسپولیس سلیقه مربی و باشگاه در گلر یک بودن تاثیرگذار است و همه چیز همان اول مشخص می‌شود؛ اینكه چه کسی برای گلر اولی می‌آید و چه کسی برای گلر دومی، مثل همین دروازه‌بان خارجی که به خدمت گرفتند.
  • با توجه به رفاقتت با بیرانوند پیشرفتش را چطور می‌بینی؟
بیرانوند زحمت و سختی‌های زیادی کشید. همه از مشكلاتی که او در زندگی شخصی‌اش داشت با خبر هستند. او عملکرد خیلی خوبی دارد و با تلاش‌هایی که انجام داد باید به حقش برسد.
  • امید داری یک بار در داربی بازی کنی؟
من صددرصد تلاشم را می‌کنم تا یك بار دیگر به پرسپولیس برگردم. دوست دارم برای این تیم بازی کنم؛ چه در داربی و چه در بازی‌های دیگر. متاسفانه دست‌های پشت‌پرده باعث شدند من نتوانم در این تیم بمانم؛ یک مدیربرنامه که تلاش زیادی کرد دروازه‌بان خارجی بیاورد، باعث جدایی من شد. شاید اکنون دوباره به عقب برگشتم ولی در آینده قطعا همه چیز عوض می‌شود.
  • بدترین خاطره‌ات از زمان حضورت در پرسپولیس چه بود؟
بعد از بازی با استقلال‌خوزستان که ما 2برصفر پیروز میدان شدیم و واقعا در آن بازی عملکردم خوب بود، به من زنگ زدند و گفتند که باشگاه قرار است یك دروازه‌بان خارجی بیاورد و برای اینکه بتوانی در جایی بازی کنی و شرایط بهتری داشته باشی، بهتر است از پرسپولیس بروی. این بدترین و تلخ‌ترین خاطره‌ام بود.
  • بهترین خاطره؟
حضور در پرسپولیس بهترین خاطره‌ام بود چون همه چیز در این تیم خوب بود.
  • دوست نداری مثل سوشا در لیگ خارجی بازی کنی؟
برای اول فصل صحبت شده بود که به یک لیگ خارجی بروم ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد.
یکی از جذاب‌ترین اتفاقات داربی رقابت مهدی رحمتی، دروازه‌بان سابق تیم ملی با بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی است.
آقا مهدی که ثابت شده است ولی خب بیرانوند هم در تیم ملی و پرسپولیس تجربه‌های خوبی را به دست آورده. به نظر من رقابت قشنگی می‌شود چون هرکدامشان كه توپ‌های حساسی بگیرند می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند.
  • شرایط خودت در ملوان چطور است؟
شرایط خوبی دارم؛ خدا را شکر بازی اولم را مقابل اکسین انجام دادم که توانستم کلین‌شیت کنم. امیدوارم با تلاش‌هایمان این تیم خوب و ریشه‌دار را به لیگ برتر بازگردانیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین