اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۹۰۰
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با بیان اینکه از ابتدای لیگ روند خوبی داشته ایم، گفت: بازی به بازی بهتر شدیم و به دنبال این روند هستیم.
۱۳:۲۴ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| مجید جلالی در نشست خبری قبل از دیدار با نفت تهران که ظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد با ابراز تاسف از درگذشت پدر و مادر بهادر عبدی گفت: قبل از هر صحبتی باید این واقعه سنگین را به عبدی تسلیت بگویم. فوتبال فراز و فرودهای زیادی دارد و باید یاد بگیریم چطور در سختی و شادی ها کنار همدیگر باشیم.

 

سرمربی پیکان تهران در ادامه گفت: ما در کنار بهادر هستیم، او را تنها نخواهیم گذاشت و امیدواریم هر چه زودتر بهادر به شرایط ایده‌آل روحی بازگردد.

 

جلالی در خصوص دیدار مقابل نفت تهران گفت: ما بازی به بازی بهتر شده ایم و قدم به قدم در حال پیشرفت هستیم، اما تنها دغدغه ما این است که از این ۵ بازی که انجام داده‌ایم در سه بازی آخر مقابل حریفان جلو بودیم اما متاسفانه در دقایق پایانی گل خوردیم و نتوانسیم گل برتری مان را حفظ کنیم و این یک معضل برای ماست و تلاش می کنیم تا هرچه زودتر این مشکل را برطرف کرده و به شرایط مطلوب بازگردیم.

 

وی در خصوص محروم و مصدوم تیمش مقابل نفت تهران گفت: خوشبخاته محروم نداریم اما تنها مصدوم ما آرش برهانی است که کماکان در حال مداواست و نمی تواند در این دیدار ما را یاری کند.

 

سرمربی پیکان تهران در پاسخ به این پرسش که نظر شما درباره تیم نفت چیست، گفت: در مورد نفت صحبتی ندارم اما علاقه‌مندانی که برای تماشای بازی فردا به شهر قدس خواهند آمد شاهد یک بازی زیبا و جذاب از سوی پیکان و نفت خواهند بود.

 

سرمربی پیکان در پایان خاطرنشان کرد: باز هم به بهادر عبدی تسلیت می‌گویم و با تمام وجود امیدوارم هر چه زودتر بهادر به جمع همبازی‌هایش در پیکان برگردد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین