اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۸۳۸
روزنامه الرایه قطر خبر داد که باشگاه العربی به خاطر مشکلات مالی در بازی اول خود در لیگ ستارگان تنها از هافبک ملی‌پوش کشورمان و لژیونر برزیلی‌اش استفاده کند.
۰۹:۲۴ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| اشکان دژاگه، هافبک ملی‌پوش کشورمان که در این فصل برای العربی قطر بازی می‌کند آینده‌اش با این تیم قطری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

روز گذشته رسانه‌های قطر از مشکل مالی باشگاه العربی پرده برداشتند. این باشگاه قطری نمی تواند از لژیونرهای جدید خود استفاده کند و این امر باعث ماندن دژاگه در العربی شده است.

امروز روزنامه الرایه قطر خبر داد: باشگاه العربی نمی تواند از لژیونرهای جدید خود در بازی اولش در مقابل السیلیه استفاده کند زیرا مطالبات بازیکنان سابقش را پرداخته نکرده است و این امر باعث ممنوعیت استفاده از بازیکن جدید شده است.

این روزنامه قطری در ادامه نوشت: این اتفاق باشگاه العربی را در بحران شدیدی قرار داده است و العربی در اولین بازی خود در این فصل تنها می‌تواند از اشکان و پالینهو استفاده کند زیرا آنها از فصل گذشته با تیم بودند و می‌توانند بازی کنند. اگرچه باشگاه العربی اشکان را در لیست بازیکنانش قرار نداده است و می خواهد او را کنار بزند ولی این اتفاق باعث شده است تا او در بازی مقابل السیلیه حضور پیدا کند.

این روزنامه قطری در پایان عنوان کرد: البته با وجود صدور مجوز برای دژاگه و پالینهو احتمال حضور آنها در این بازی بسیار ضعیف است زیرا اشکان با مصدومیت از ایران برگشته است و پالینهو نیز دوران نقاهت خود را می گذراند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: دژاگه العربی قطر
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری