اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۷۷۰

از انتقاد پیشکسوتان کشتی دلخور شدم

دارنده مدال نقره المپیک گفت: امیدوارم کشتی فرنگی با حمایت‌های اهالی کشتی در المپیک 20-20 با پر شدن جای خالی کشتی‌گیرانی که دیگر در تیم ملی حضور ندارند، افتخارآفرینی کند.
۲۰:۳۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| قاسم رضایی در مراسم جشن کشتی که در حضور پیشکسوتان و اهالی خانواده کشتی برگزار شد، گفت: خدا را شکر که سومین مدال المپیک را کسب کردم. من برای این مدال سختی‌های بسیاری کشیدم و خوشحالم که در چنین میدان بزرگی دستِ پر به وطن برگشتم. این افتخار را به مردم تقدیم می‌کنم و خوشحالم که توانستم دل مردم عزیزم را شاد کنم.

وی افزود: کشتی فرنگی در المپیک لندن باعث افتخار آفرینی شد، در این دوره هم به دنبال کسب مدال و کسب افتخار بودیم و با جان و دل تلاش کردیم، اما در هر صورت این اتفاق رخ نداد. المپیک میدان بزرگی است، شما ببینید کشوری مثل لهستان  3 مدال گرفت که در گذشته چنین عنوانی را کسب نکرده بود. و به همین دلیل المپیک قابل پیش بینی نیست.

رضایی ادامه داد: در این دوره کشتی فرنگی 3 مدال کسب کرد که هر 3 مدال ارزشمند بود، حتی مدال برنز عبدولی که با سختی بسیاری به دست آمد.

دارنده مدال طلای المپیک لندن افزود: خیلی ناراحت هستم اهالی کشتی در صدد آن برآمده‌اند که کشتی فرنگی را به ناحق بکوبند. از جامعه کشتی و بزرگان آن خواهش می‌کنم در حال حاضر به کشتی فرنگی کمک کنند، نه‌اینکه آن را مورد آماج حملات و انتقادات قرار دهند. امیدوارم با حمایت‌های آنها کشتی فرنگی در المپیک 20-20 با پر شدن جای خالی کشتی‌گیرانی که دیگر در تیم ملی حضور ندارند، افتخارآفرینی کند.

رضایی در مورد حس گرفتن سومین مدال المپیک اظهار داشت:‌ آقا تختی در این باره نظر بسیار خوبی دارد، وی گفت؛ وقتی برای گرفتن مدال سرم را پایین آوردم تا از همه پایین‌تر قرار بگیرم تا مدال را بر گردنم بیاویزند، متوجه شدم که همچنان تمام ارج و قرب من به خاطر محبت مردم است.

وی در پایان گفت: افتخار می‌کنم کشتی‌گیر هستم و خوشحالم که با تلاش آقای خادم روز تولد آقا تختی به نام روز ملی کشتی ثبت خواهد شد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: رضایی کشتی فرنگی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین