اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۶۹۵
سید جلال حسینی این روزها در حالی كه به شدت از ناحیه قفسه سینه درد دارد، در برابر تراكتور بازی كرد و خود را آماده داربی می‌كند. كاپیتان تیم پرسپولیس دقایقی به گفت‌وگو پرداخت...
۱۵:۱۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| سید جلال حسینی این روزها در حالی كه به شدت از ناحیه قفسه سینه درد دارد، در برابر تراكتور بازی كرد و خود را آماده داربی می‌كند. كاپیتان تیم پرسپولیس دقایقی به گفت‌وگو پرداخت.
  • شرایط تیم را چطور می‌بینی؟
تیم در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و توانسته تا این جای لیگ صدرنشین باشد و امیدوارم بتواند همین روند را ادامه دهد. ما در این مدت تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را در داربی انجام دهیم.
  • مصدومیتت به كجا رسید؟
در تیم ملی از ناحیه قفسه سینه دچار آسیب‌دیدگی شدم و به همین خاطر درد زیادی را تحمل كردم و در بازی برابر تراكتور با مسكن بازی كردم و باید ببینم جواب MRI چه می شود.
  • با این شرایط به داربی می‌رسی؟
واقعا نمی‌دانم و در حال حاضر درد زیادی دارم، اما تمام تلاشم این است كه بتوانم در داربی بازی كنم.
  • پرسپولیس نتوانست مقابل تراكتور بازی خوبی را انجام دهد.
پرسپولیس پیش از این دیدار 6 بازیكن در تیم ملی داشت و به همین دلیل بازیكنان نتوانستند به خوبی تمرین كنند و البته امیری هم مصدوم بود، اما مطمئنا بازی خوبی را در داربی انجام خواهیم داد.
  • شرایط خط دفاعی پرسپولیس عالی است.
این به خاطر تمام بازیكنان است كه زحمت می‌كشند و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و البته می‌خواهم نكته‌ای را بگویم.
یكشنبه شب غیاثی در برنامه‌ای گفته است كه جلال حسینی به عمد روی بازیكن تراكتور پنالتی كرده است كه داور نگرفته است.
من باید بگویم كه این آقا فقط به دنبال این است كه تیم را در آستانه داربی به حاشیه ببرد و می‌خواهد تمركز من و بازیكنان را از بین ببرد. نمی‌دانم او دنبال چیست و واقعا برایش متاسفم. اگر دو كارشناس دیگر گفتند كه در آن صحنه روی آقایی من به او خوردم و پنالتی بود من قبول می‌كنم. امیدوارم دیگر چنین كارشناسانی به تلویزیون دعوت نشوند. ضمنا می‌خواهم از فرصت استفاده كرده و برای بهادر عبدی هم آرزوی صبر كنم. بهادر واقعا ساعت‌های سختی را پشت‌سر می‌گذارد. امیدوارم روح پدر و مادرش شاد باشد.
  • سیدجلال را به داربی می‌رسانند
سیدجلال حسینی كه با وجود مصدومیت در بازی با تراكتورسازی به میدان رفت، مشكلی برای همراهی پرسپولیس در داربی تهران نخواهد داشت. كاپیتان پرسپولیس از روزی كه با تیم‌ملی از سفر چین برگشته از ناحیه قفسه سینه با مصدومیت روبه‌رو است. او در حالی كه از این ناحیه احساس درد می‌كرد مقابل تراكتورسازی به میدان رفت و حالا پزشكان پرسپولیس در تلاشند كه تا روز جمعه این بازیكن را برای داربی آماده كنند. تیم پزشكی پرسپولیس قول حضور این بازیكن در داربی را به برانكو داده است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین