اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۶۹۳
بختیار رحمانی، هافبك فصل گذشته تیم تراكتورسازی كه با هزاران امید به استقلال تهران آمده تا روند درخشان خود را ادامه دهد، اما بعداز حضور در این تیم تا كنون نتوانسته به هدف‌هایی كه در ذهن خود تداعی كرده بود دست یابد، اما به آینده امیدوار است...
۱۵:۰۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| بختیار رحمانی، هافبك فصل گذشته تیم تراكتورسازی كه با هزاران امید به استقلال تهران آمده تا روند درخشان خود را ادامه دهد، اما بعداز حضور در این تیم تا كنون نتوانسته به هدف‌هایی كه در ذهن خود تداعی كرده بود دست یابد، اما به آینده امیدوار است. بختیار كه در بازی استقلال برابر ماشین‌سازی در اواسط نیمه دوم به میدان آمد پس از این بازی در گفت‌وگویی به مسائل پیرامونی آبی‌پوشان در چند روز باقی‌مانده به بازی بزرگ داربی پرداخت.
  • چطور شد كه در دیدار برابر ماشین‌سازی از روی نیمكت بازی را دنبال كردی؟
نظر علی‌آقا (منصوریان)بود، ولی واقعا شرایطم خیلی خیلی خوب شده و در بازی‌های دوستانه هم خیلی خوب كار می‌كردم، اما تصمیم كادرفنی این بود كه من را بیرون بگذارد و هیچ بحثی هم نیست. با این حال شرایط تیم خوب شود من فكر می‌كنم وضعیت خودم هم بهتر خواهد شد.
  • اگر از فرصت‌ها خوب استفاده می‌كردید باید برنده از زمین بیرون می‌آمدید؟
بله، همه دیدند، به خصوص در نیمه اول خیلی فرصت داشتیم، البته ماشین‌سازی هم تیم خوبی بود، واقعا بچه‌های ما خوب بازی كردند و انگیزه خیلی خوبی دارند. امیدوارم در داربی بتوانیم بازی خیلی خوبی را به نمایش بگذاریم.
  • یعنی واقعا با این وضعیتی كه این روزها استقلال دارد به نتیجه‌گیری در داربی امیدوار هستی؟
صددرصد.
  • در دیدار برابر ماشین‌سازی نیمه دوم به میدان آمدی و در حد توانایی‌ات تاثیر‌گذار بودی. واقعا چه شد كه نیمه دوم به میدان رفتی؟
چیز خاصی نبود، من انتظار داشتم زودتر بیام داخل زمین، ولی تصمیم ‌علی‌آقا(منصوریان) بود. می‌توانستیم بازی را ببریم، ولی متاسفانه بدشانس بودیم. ان‌شاءالله داربی بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.
  • هواداران استقلال با وجود اینكه از شما حمایت می‌كنند، اما نگرانی‌هایی هم برای مسابقه دارند.
باید نگران باشند، ما خودمان هم نگرانیم، مقابل ماشین‌سازی به این خوبی بازی كردیم و فقط می‌شود گفت بدشانس بودیم.
  • یعنی این بدشانسی 5 هفته است طول كشیده و باعث شده استقلال نتیجه نگیرد؟
نه، فقط دیدار برابر ماشین‌سازی را می‌گویم، واقعا در مورد بازی‌های قبلی چیزی نمی‌توانم بگویم، ولی در دیدار مقابل ماشین‌سازی خیلی موقعیت داشتیم، مخصوصا نیمه اول خیلی موقعیت داشتیم و ان‌شاءالله در داربی بتوانیم جبران كنیم.
  • فكر می‌كنم استرس نبردن باعث شده در زدن ضربات نهایی موفق نباشید. نظر شما چیست؟
تیمی كه گل نزند گل می خورد.
  • فكر می‌كنی در مسابقه داربی فیكس باشی؟
این تصمیم مربی است و من نمی‌توانم چیزی بگویم.
  • صحبت آخر
فقط از هواداران تشكر می‌كنم كه از ما حمایت می‌كنند و شرمنده آنها شدیم. بهتر از این نمی‌شد مقابل ماشین‌سازی بازی كنیم، واقعا نمی‌دانم چی كار كنیم؟ امیدوارم در داربی بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم و دل همه آنها را شاد كنیم.
  • پرسپولیسی‌ها برای داربی خیلی كری خوانده‌اند. نظر تو چیست؟
حرفی ندارم بگذار كری بخوانند. اصلا مهم نیست. در زمین همه چیز را ثابت خواهیم كرد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین