اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۶۸۳

نریمان‌جهان: دیدم رحمتی ایستاده، ضربه را زدم

سامان نریمان‌جهان، هافبك تیم ماشین‌سازی تبریز در حالی كه تیمش در دیدار مقابل استقلال‌تهران یك برصفر عقب بود، توانست با یك پرش زیبا بازی را به تساوی بكشاند تا بازیكنان تیم ماشین‌سازی با كسب یك امتیاز تهران را ترك كنند...
۱۴:۱۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| سامان نریمان‌جهان، هافبك تیم ماشین‌سازی تبریز در حالی كه تیمش در دیدار مقابل استقلال‌تهران یك برصفر عقب بود، توانست با یك پرش زیبا بازی را به تساوی بكشاند تا بازیكنان تیم ماشین‌سازی با كسب یك امتیاز تهران را ترك كنند. نریمان‌جهان كه از پنجمین گلزنی‌اش به استقلال تهران بسیار خشنود بود، در گفت‌وگویی پاسخگوی سوالات ما شد.
  • توانستید در ورزشگاه آزادی یك امتیاز از استقلال‌تهران بگیرید.
بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و رقابت بسیار تماشاگرپسندی بود چراكه هردو تیم دوست داشتند دائما حمله كنند. در دقایق ابتدایی مسابقه تیم ما كمی در استرس بود و جو حاكم بر ورزشگاه باعث شده بود ماشین‌سازی نتواند خوب كار كند اما هر چه از بازی ‌گذشت بچه‌های ما توانستند خودشان را پیدا و بهتر بازی كنند و خدا را شكر كه نتیجه یك-یك شد. گرچه اعتقاد دارم اگر بچه‌ها كمی بیشتر خود را باور داشتند، قطعا می‌توانستند استقلال را شكست دهند. با این حال خدا شكر كه حداقل یك امتیاز راگرفتیم.
  • خودت در مورد گلی كه به زیبایی وارد دروازه استقلال كردی، چه صحبتی داری؟
گل، اتفاقی است كه در بازی فوتبال می‌افتد. منظورم این است كه معلوم نیست كی گل بزنید یا توپ چه زمانی به سمت شما بیاید، باید در لحظه تصمیم بگیرید. حالا خدا را شكر توانستم در آن لحظه تصمیم خوبی بگیرم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. من گلزنی به استقلال و پرسپولیس را دوست دارم.
  • استقلالی‌ها می‌گویند در دیدار برابر ماشین‌سازی خیلی موقعیت گل از دست دادند، تو این موضوع را قبول داری؟
بله مطمئنا نیمه اول دو، سه موقعیت را از دست دادند ولی نیمه دوم موقعیت چندانی برای گلزنی نداشتند.
  • آینده تیم ماشین‌سازی را در لیگ برتر چطور می‌بینی؟
به نظرم ماشین‌سازی تیم خوبی است، بازیكنان خوبی هم داریم؛ از پیام صادقیان گرفته تا آندرانیك تیموریان، همه و همه نفرات خوبی هستند. مطمئنا اگر تیم خوب كار كند و در همه بازی‌ها مثل بازی با استقلال باشیم رتبه ما تك‌رقمی می‌شود.
  • 5هفته از لیگ برتر گذشته است، كدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی لیگ برتر در فصل جاری می‌دانی؟
من تراكتورسازی و پرسپولیس را مدعی قهرمانی می‌دانم.

مصاحبه از محمدزارعی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین