اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۶۸۲
مهدی کیانی، كاپیتان تراكتورسازی اعتقاد دارد مسئولان استان باید پاسخگوی اتفاقات در بازی با پرسپولیس و آماده نشدن یادگار باشند.كیانی در همین رابطه گفت‌وگویی انجام داد...
۱۴:۱۱ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی کیانی، كاپیتان تراكتورسازی اعتقاد دارد مسئولان استان باید پاسخگوی اتفاقات در بازی با پرسپولیس و آماده نشدن یادگار باشند.كیانی در همین رابطه گفت‌وگویی انجام داد.
  • به نظر می‌رسد بازیكنان دو تیم تراكتور و پرسپولیس خیلی خشن بازی می‌كردند.
ما خشن نبودیم و فقط بازی خودمان را انجام دادیم. البته قبول دارم دو طرف بازی درگیرانه‌ای انجام دادند. هواداران ما هم از پرسپولیسی‌ها ناراحت بودند چون قبل از بازی آنها خیلی جو داده بودند. شاید به‌خاطر اظهارات تند پرسپولیسی‌ها قبل از بازی این اتفاقات افتاد.
  • یعنی اگر پرسپولیسی‌ها قبل از بازی در مورد امنیت ورزشگاه حرفی نمی‌زدند، اتفاقی نمی‌افتاد؟!
نمی‌خواهم بگویم قطعا این اتفاقات نمی‌افتاد اما تاثیرگذار بود. مسئولان پرسپولیس قبل از بازی خیلی حاشیه درست كردند و آخرش هم اتفاقات خوبی در ورزشگاه نیفتاد.
  • اما مسئولان سازمان لیگ هشدار بودند كه باید امنیت ورزشگاه تامین شود.
هواداران تراكتور با شعور و با فرهنگ هستند و خداراشكر كه هیچ نقشی در این درگیری‌ها نداشتند. ما هم از اول گفتیم؛كمپ زمین تمرین ماست نه زمین مسابقه. ورزشگاه اختصاصی تراكتور استانداردهای لازم برای برگزاری بازی را ندارد و مسئولان استان باید پاسخگو باشند. آنها باید بگویند چه بلایی سر یادگار آوردند؟ واقعا از ورزشگاهی كه برای بازی نیست نباید انتظار داشت كه امن باشد. البته هواداران ما هم از صحبت‌های پرسپولیسی‌ها ناراحت بودند. بهتر است آنهایی که نتوانستند یادگار را به بازی با پرسپولیس برسانند، پاسخگو باشند. امیدوارم این ورزشگاه هرچه زودتر آماده شود تا اتفاقات بدتری رخ ندهد.
  • بازی از لحاظ فنی چطور بود؟
همه بازی را دیدند و متوجه شدند که حقمان برد بوده است. با اینکه تعطیلی لیگ کمی روی کیفیت بازی‌مان تاثیرگذار بود اما توانستیم عملکرد مطلوبی بر جای بگذاریم. پرسپولیس تیم بزرگی است اما ما موقعیت‌های فراوانی داشتیم که باید به برد می‌رسیدیم. واقعا پرسپولیس در بازی دیروز حرفی برای گفتن نداشت.
  • هواداران تراكتور از داوری هم ناراحت بودند؟
داور بازی دیروز قضاوت بدی نداشت و به او خسته نباشید می‌گویم. اشکان خورشیدی دوست من است اما اشتباه‌هایی داشت. فکر می‌کنم صحنه‌های 50-50 را به سود پرسپولیس سوت زد. با این حال بهتر است کارشناسان نظر بدهند.
مصاحبه ازنیلوفر واشقانی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین