اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۶۸
لیگ جهانی والیبال 2015

احتمال بازگشت ستاره مصدوم برای بازی با ایران/ تیر آخر لهستانی‌ها

تیم ملی والیبال لهستان امشب در حالی به مصاف ایران خواهد رفت که احتمال دارد ستاره مصدوم این تیم هم به بازی برسد.
۱۴:۲۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-تیم ملی والیبال ایران در بازی جمعه شب خود برابر لهستان موفق شد در غیاب کورک، ستاره و امتیازآورترین بازیکن لیگ جهانی امسال حریف خود را شکست دهد، اما برای بازی امشب ظاهراً شرایط فرق می‌کند.

با توجه به اینکه بازی امشب ایران و لهستان می‌تواند تکلیف تیم‌های صعود کننده را تا حدود زیادی مشخص کند، ظاهراً لهستانی‌ها تصمیم دارند با تمام توان وارد میدان شوند. بارتوش کورک که برای بازی جمعه شب همراه با تیم ملی کشورش تمرین نکرده بود، شب گذشته به تمرینات لهستان بازگشت تا شاید برای بازی امشب آماده شود.

وی در تمرین شب گذشته نتوانست با تمام توان در کنار لهستانی‌ها تمرین کند، اما به نظر می‌رسد کادر فنی لهستان می‌خواهد تیر آخر خود را هم شلیک کند و شاید کورک را با وجود مصدومیت در ترکیب قرار دهد؛ حال باید منتظر ماند و دید که آنتیگا چه تصمیمی خواهد گرفت.

تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان امشب از ساعت 21 در سالن 12 هزار نفری آزادی برابر هم قرار می‌گیرند. در حال حاضر لهستان با 17 در مکان دوم و ایران با 15 در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارند. آمریکا هم با 23 امتیاز صدرنشین است و روسیه هم با تنها 2 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین