اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۶۵۸

اظهارات سرمربی فوتسال ایران پس از شکست 5 بر یک مقابل اسپانیا

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: ما مقابل اسپانیا با بی‌عدالتی روبرو شدیم و 5 بر یک شکست خوردیم.
۱۲:۳۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه در خصوص شکست 5 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسپانیا اظهار داشت: بازی اول با اسپانیا بسیار سنگین و مملو از نکات فنی مختلف بود. معتقدم ایران با بی عدالتی در این بازی رو به رو شد. منظورم از بی عدالتی این است که موقعیت و حملاتی که از سوی تیم فوتسال ایران به وجود آمد، از دست رفت و به گل تبدیل نشد.
وی ادامه داد: اسپانیا در شانس هایی که در زمین ایران به وجود آورد و با استفاده از اشتباهات فردی بازیکنان به گل های زیادی رسید. من این تیم را تحسین می کنم چرا که تیم قدرتمندی چون اسپانیا در این تورنمنت حضور دارد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره دو بازی آینده تیمش گفت: درست است که 5 بر یک در این بازی باختیم اما از استادیوم و سالن که خارج شویم، باخت برابر قهرمان جهان را فراموش می کنیم و برای دو مسابقه بعدی آماده می شویم.
وی در پاسخ  به اینکه چطور 5 گل خورده را بی عدالتی می دانید گفت: تعداد شانس ها و موقعیت هایی که توسط بازیکنان ایران به دست آمد اما موفق نبودیم را بشمارید. گل اول در اثر یک اتفاق از سوی اسپانیا به ثمر رسید و در مقابل پس از اولین گل ما با سه موقعیت رو به رو بودیم که نتوانستیم آن را به گل تبدیل کنیم.
انتهای پیام/
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین