اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۶۲۳

هنوز سه فینال دیگر مانده است

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران بعد از پیروزی باارزش برابر بوسنی در پارالمپیک ریو تاکید کرد که این بازی برای ما تمام شده است و به فکر آینده هستم.
۰۹:۵۹ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| هادی رضایی که در طول بازی مقابل بوسنی سعی می کرد هیجان و اشتیاق پیروزی را به تیمش منتقل کند گفت: برای ما این بازی مهم بود و به همین دلیل سعی می کردم که بازیکنان تیمم را تهیج کنم تا با روحیه بهتری مقابل بوسنی به میدان بروند که خوشبختانه بچه ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

رضایی درباره پیروزی مقابل بوسنی تاکید کرد: بازی خوبی بود؛ به هر حال این بازی یک جور بازی حیثیتی هم محسوب می شد آنهم برابر تیمی که چهار سال پیش در لندن تیم ما را متوقف کرده بود. برای ما مهم بود که با امتیازات بیشتری این بازی را ببریم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پاسخ به این سوال که آیا می توان بازی در برابر بوسنی را یک فینال زودرس دانست تاکید کرد: بازی با بوسنی تمام شد و ما به فکر آینده هستیم. همه بازیهای ما در آینده حکم یک فینال را دارد.

وی در پاسخ به این سوال که 4 سال قبل هم در پارالمپیک لندن در مرحله مقدماتی بوسنی را شسکت دادیم، اما در فینال مغلوب آنها شدیم تصریح کرد: از آن مسابقات درس گرفتیم و با تجربه شدیم، امیدوارم آن اتفاق تلخ تکرار نشود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین