اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۶۰
موفقیت سپاهان در آسیا برای ما خیلی مهم است
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: برای غیبت در تمرینات تیمم هماهنگی‌های لازم را با حسین فرکی انجام داده بودم.
۱۳:۳۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-عبدالله کرمی درمورد غیبتش در تمرینات روزهای اخیر سپاهان اظهار داشت: مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. غیبت من باعث شد شایعاتی به‌وجود بیاید ولی می‌بینید که الان در سپاهان هستم و با تیم تمرین می‌کنم. من در این زمینه با حسین فرکی هماهنگی‌های لازم را انجام داده بودم و بدون اجازه غیبت نکردم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در خصوص مشکلات مالی باشگاه سپاهان و اینکه بازیکنان این تیم هنوز حق و حقوق خود را به صورت کامل دریافت نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: این مسائل در خیلی از تیم‌ها دیده می‌شود. ما هنوز طلب‌های‌مان را نگرفته‌ایم ولی از این بابت نگران نیستیم. اعضای هیئت مدیره و همچنین مدیرعامل باشگاه قول داده‌اند که طلب‌ها را پرداخت کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که «سپاهان می‌تواند فصل جدید را هم با موفقیت پشت‌سر بگذارد؟»، گفت: کار ما خیلی سخت است و وقتی یک تیم قهرمان می‌شود باید خودش را قوی‌تر کند. مطمئناً برنامه کادر فنی این است که سپاهان را قوی‌تر کنند، چون امسال در سه جام درگیر هستیم و باید نتایج خوبی بگیریم. من معتقدم موفقیت سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا برای ما بسیار مهم است و در این جام باید خودمان را نشان دهیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سپاهان کرمی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین