اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۵۵۵۷

شیری:هیچ تیمی به اندازه ما مقابل گل‌گهر و پرسپولیس موقعیت نداشت

شیری:هیچ تیمی به اندازه ما مقابل گل‌گهر و پرسپولیس موقعیت نداشت
مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: فکر نمی‌کنم هیچ تیمی به اندازه نساجی مقابل پرسپولیس و گل‌گهر موقعیت ایجاد کرده باشد.
۱۲:۴۶ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
وانانیوز|

حامد شیری، در خصوص 2 شکست متوالی نساجی در بازی‌های اخیر اظهار داشت: فوتبال همین است، ما روزهای خوبی را پشت سر گذاشتیم ولی فراموش نکنید که پرسپولیس مدعی قهرمانی است و اگر از گل‌گهر هم آن7 امتیاز کسر نمی‌شد برای قهرمانی تلاش می‌کرد. با این وجود فکر نمی‌کنم هیچ تیمی به اندازه نساجی مقابل پرسپولیس و گل‌گهر موقعیت ایجاد کرده باشد.ما باید بیشتر دقت کنیم و امتیازات خوبی کسب کنیم تا در ادامه جایگاهمان بهتر شود.

وی در خصوص اعتراض اعضای نساجی به داوری مسابقات اظهار داشت: داور بازی دیروز خطای پنالتی روی زامهران را نگرفت و یک صحنه هم در اواخر بازی اتفاق افتاد که آن هم پنالتی بود اما از آن گذشتند. به همین دلیل سرمربی تیم خیلی ناراحت بود.

کاپیتان دوم نساجی در خصوص اینکه گفته می‌شود ورزشگاه مشهد برای تیمش خوش یمن نیست گفت: اینگونه نیست. زمین و امکانات این استادیوم بسیار خوب است و ما در همین زمین ذوب آهن و گل‌گهر را در جام حذفی شکست دادیم. هر تیمی دوست دارد در زمین خودش بازی کند ولی متاسفانه در مازندران هیچکس پیگیر زمین ورزشگاه وطنی نیست. نمی‌دانم این شرایط تا کی‌ ادامه دارد ولی مدیران باشگاه فعلا مجبور هستند هم هزینه‌های اضافه پرداخت کنند و هم اینکه ما مرتب در سفر باشیم.

شیری در خصوص اینکه بعد از بازی روز گذشته با علیرضا حقیقی بحث کرده بود و خبرنگاران حاضر در مشهد این موضوع را رویت کردند گفت: نمی‌توانم بگویم چنین چیزی اتفاق نیفتاد اما از این مسائل ممکن است در هر تیمی اتفاق بیفتد. دوست ندارم زیاد در این زمینه صحبت کنم چون مساله درون خانوادگی است ولی مطمئنا حل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین