اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

پیش‌ بینی بورس شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

پیش‌ بینی بورس شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
بورس امروز با افت ۸۴۵ واحدی شاخص کل مواجه شد و در نهایت به محدوده یک میلیون و ۲۸۲ واحد رسید. به گفته کارشناسان بورس هفته آینده نیز نوسانی باقی می‌ماند.
۱۷:۵۸ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
وانانیوز|

بورس امروز افت ناچیزی را تجربه کرد و شاخص در کانال ۱٫۲ میلیونی باقی ماند. کارشناسان می‌گویند تا زمانی که ابهامات بازار برطرف نشود نمی‌توان انتظار رشد شاخص و معاملات را داشت.

طبق پیش‌بینی کارشناسان به نظر می‌رسد با توجه به گزارشات ضد و نقیض از فضای مذاکرات و مشخص نشدن وضعیت بودجه، بورس تا هفته آینده نیز نوسانی دنبال شود.

امروز شاخص کل هم‌وزن ۰٫۰۷ درصد افت داشت و به محدوده ۳۲۵ هزار و ۲۸۳ واحد رسید. معامله‌گران در بازار سرمایه ۲۹۶ هزار و ۵۹۳ معامله به ارزش ۲۴ هزار و ۶۲۰ میلیارد تومان انجام دادند.

از سوی دیگر شاخص فرابورس رد محدوده ۱۷ هزار و ۵۲۸ واحدی ماند. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز به ۷۱۵ هزار و ۷۱۹ معامله رسید. در نهایت ارزش کل معاملات خرد دو هزار و ۴۴۰میلیارد تومان شد.

ابهام بورس تمام شد؟
جواد فلاحیان، کارشناس بازار‌های مالی می‌گوید: بورس روز‌های بی‌رمقی را پشت سر می‌گذارد و احتمالا معاملات روز شنبه همانند هفته جاری دنبال شود.

وی توضیح می‌دهد: با توجه به ابهامات بودجه و برجام سرمایه‌گذاری در بازار با بلاتکلیفی دنبال می‌شود.

فلاحیان ادامه می‌دهد: تا زمانی که جزییات بودجه در مجلس بررسی و تصویب نشود و برجام تعیین و تکلیف نشود. همچنان شاهد ابهام در بازار سرمایه خواهیم بود.

این کارشناس بازار‌های مالی تاکید می‌کند: با توجه به بسته شدن کف بسیاری از سهم‌ها و شاخص انتظار ریزش چندانی از بورس نداریم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین