اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۲۶۷

سقوط مدافع میلیاردی استقلال

مطابق روال هفته‌های گذشته، علیرضا منصوریان این بار هم امین حاج‌محمدی را از لیست 18نفره تیمش برای بازی با ماشین‌سازی تبریز كنار گذاشت. حاج‌محمدی كه به خاطر دستمزد یك میلیارد و 100میلیون تومانی‌اش برای لیگ شانزدهم حسابی سوژه شده، بدترین روزهای دوران بازیگری‌اش را پشت سر می‌گذارد....
۱۳:۴۹ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| مطابق روال هفته‌های گذشته، علیرضا منصوریان این بار هم امین حاج‌محمدی را از لیست 18نفره تیمش برای بازی با ماشین‌سازی تبریز كنار گذاشت. حاج‌محمدی كه به خاطر دستمزد یك میلیارد و 100میلیون تومانی‌اش برای لیگ شانزدهم حسابی سوژه شده، بدترین روزهای دوران بازیگری‌اش را پشت سر می‌گذارد. مدافع پیشین نفت تهران ابتدای فصل گذشته با سروصدای بسیار زیاد راهی استقلال شد. این حاشیه‌ها از آن جهت بود كه امین سال قبلش فاصله‌ای تا انعقاد قرارداد با پرسپولیس نداشت و كاملا به این تیم نزدیك شده بود. آن انتقال به خاطر مخالفت نفتی‌ها كنسل شد تا او یك سال دیگر هم طلایی‌پوش باقی بماند و سپس با چرخشی 180درجه‌ای به استقلال بپیوندد. همین موضوع باعث شده بود نگاه‌ها به حاج‌محمدی طوری باشد كه انگار یك مدافع بزرگ و گره‌گشا آبی‌پوش شده است. از قضا امین خیلی زود به تركیب اصلی استقلال رسید و از همان هفته اول حضورهای 90دقیقه‌ای‌اش در زمین را شروع كرد؛ روندی كه تا هفته نهم و آغاز نیمكت‌نشینی بلندمدت او ادامه یافت. این بازیكن كه پیش از بازی مقابل سایپا سرماخوردگی خفیفی پیدا كرد و با خیال اینكه جایگاهش در تركیب اصلی ثابت است، ترجیح داد یك بازی استراحت كند تا مگویان هم فرصت بازی پیدا كند، اما درخشش مگویان باعث شد تا حاج محمدی نیمكت‌نشین شود. به این ترتیب حاج‌محمدی در حالی در 5هفته ابتدایی فصل جاری حتی یك دقیقه هم برای استقلال به میدان نرفته كه در مقطع مشابه از فصل گذشته، 450دقیقه برای آبی‌پوشان توپ زده بود. این یك سقوط آزاد وحشتناك است برای مدافعی كه از تیم ملی حرف می‌زد، اما حالا حتی به عنوان نیمكت‌نشین هم جایی در اندیشه‌های منصوریان ندارد.

باقی‌مانده در برزخ
در آخرین روزهای فصل نقل‌وانتقالات زمزمه‌هایی در مورد احتمال فسخ قرارداد حاج‌محمدی با استقلال به گوش می‌رسید. اگر این بازیكن در آن مقطع می‌توانست فسخش را بگیرد، در هر زمان قادر بود با تیم جدیدش قرارداد ببندد؛ شبیه همان شرایطی كه الان برای بازیكنانی مثل نورمحمدی و اوسانی وجود دارد. با این حال حاج‌محمدی تصمیم گرفت در استقلال باقی بماند. در شرایطی كه حتی قبل از جذب پادووانی هم به امین بازی نمی‌رسید، حالا بعد از حضور این مدافع برزیلی در جمع آبی‌پوشان كار برای حاج‌محمدی سخت‌تر شده و او برای چند دقیقه بازی باید رقابت بسیار فشرده‌تری را از سر بگذراند. به این ترتیب یكی از گران‌ترین بازیكنان لیگ شانزدهم در برزخ بدی گیر كرده كه حداقل تا نیم‌فصل اول راه گریزی از آن ندارد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین