اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۲۶۶۸

تاخیر دوباره در بازسازی ورزشگاه شهدای ساری

تاخیر دوباره در بازسازی ورزشگاه شهدای ساری
بازسازی چمن ورزشگاه شهدای ساری با تاخیر دوباره روبرو شده است و مشخص نیست که چه زمانی عملیات عمرانی این پروژه آغاز خواهد شد.
۰۹:۲۰ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
وانانیوز|

با توجه به اینکه از سوی استانداری مازندران بودجه 2.5 میلیاردی برای بازسازی چمن ورزشگاه شهدای ساری تخصیص یافته اما هنوز پس از گذشته 3 روز عملیات عمرانی در این استادیوم آغاز نشده است و مشخص نیست که از چه تاریخی تعویض چمن این ورزشگاه انجام خواهد شد. با این شرایط قطعا علاوه بر بازی هفته هفدهم شاگردان ساکت الهامی مقابل پرسپولیس،  این تیم در چند بازی دیگر هم باید خارج از مازندران از حریفانش میزبانی کند.

خبر دیگر درباره باشگاه نساجی این است که این تیم در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال دو بازیکن خود به نام‌های علی آل‌کثیر و امیرحسین باقرپور را از دست داده است و هنوز نتوانسته بازیکن جدیدی را به ترکیب تیمش اضافه کند. مدیران این باشگاه به دنبال جذب متین کریم‌زاده و فردین رابط بودند اما فردین رابط به تیم فوتبال پدیده پیوست و باشگاه نساجی پیشنهاد مالی استقلالی‌ها برای جذب کریم‌زاده را نپذیرفتند و عملا این دو انتقال منتفی شد.

از سوی دیگر باشگاه نساجی به درخواست‌ چند باشگاه برای جذب برخی از بازیکنانش پاسخ منفی داده است، سیاستی که در پیش از شروع فصل هم مدیران این باشگاه  اجرا کرده بودند و اول به دنبال حفظ اسکلت اصلی تیم تیم هستند و سپس به دنبال جذب بازیکن جدید مدنظر کادرفنی خواهند بود. با این شرایط ممکن است نساجی دور برگشت مسابقات لیگ را بدون جذب بازیکن جدید شروع کند.

 

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین