اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۲۶۶

منتظری باید جراحی شود

پژمان منتظری، مدافع ایرانی باشگاه الاهلی قطر در بازی ایران مقابل چین دچار یك بدشانسی بزرگ شد و حالا به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه كتف باید دو تا سه ماه از میادین فوتبال دور باشد. هر چند باشگاه الاهلی و برخی از رسانه‌های قطری از دوری یك ماهه این بازیكن خبر دادند...
۱۳:۴۸ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| پژمان منتظری، مدافع ایرانی باشگاه الاهلی قطر در بازی ایران مقابل چین دچار یك بدشانسی بزرگ شد و حالا به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه كتف باید دو تا سه ماه از میادین فوتبال دور باشد. هر چند باشگاه الاهلی و برخی از رسانه‌های قطری از دوری یك ماهه این بازیكن خبر دادند، ولی خبر دقیق این است كه منتظری حداقل دو و حداكثر سه ماه از میادین دور خواهد بود. روزنامه‌ها و رسانه‌های خبری قطر دیروز در حالی از حضور بازیکنی ساحل عاجی در الاهلی به عنوان جانشین منتظری خبر دادند که باشگاه قطری اعلام کرد خرید جدیدش در پست مهاجم بازی می‌کند و برای برطرف کردن مشکلات گلزنی به جمع نفرات تیم اضافه شده است. ویلفرد یاسو، مهاجم ساحل عاجی در حالی از لیگ موریتانی به باشگاه الاهلی پیوست که با خرید این بازیکن چهار سهمیه خارجی این باشگاه پر شد، اما مصدومیت بدموقع پژمان منتظری در بازی ایران با چین همه برنامه‌های باشگاه و لوکا بوناچیچ را به هم ریخت تا خبر کنار گذاشتن این مدافع و جذب بازیکنی جدید سر زبان‌ها بیفتد.

عصبانیت بوناچیچ
این روزها لوكا به دلیل مصدومیت منتظری به شدت عصبانی است. او روی این بازیكن حساب كرده بود، ولی ناراحتی بوناچیچ از مصدومیت پژمان زمانی بیشتر شد كه الاهلی در بازی دوستانه با الحجر عربستان 3 گل دریافت كرد و لوكا به شدت از عملكرد خط دفاعی تیمش ناراضی بود. حالا مسئولان الاهلی در حال مذاكره با لوكا هستند تا نام منتظری را از لیست خارج كرده و یك بازیكن را جای او جذب كنند. پژمان با دوری دو ماهه از میادین فوتبال كه البته قطعی است، 7 بازی تیمش را در لیگ قطر از دست خواهد داد.

منتظری به ایران برگشت
منتظری در این چند روز تلاش كرد تا با هماهنگی لوکا و برخی دوستانش در اروپا به یکی از کلینیک‌های مجهز در مونیخ آلمان رفته و جراحی کتف خود را در این کشور انجام دهد، اما در نهایت این كار طول می‌كشید. به گفته مدیر برنامه‌های منتظری، بیمارستان‌های دوحه هم به دلیل تعطیلات عید قربان، حالت نیمه‌تعطیل دارد و در نهایت منتظری تصمیم گرفت به تهران بیاید. او سه روز پیش به ایران برگشت و قرار است زیر نظر یكی از جراحان معتبر تحت عمل جراحی قرار گیرد.

غیبت در 3 بازی ملی
شرایط مدافع تیم ملی ایران باعث نگرانی کارلوس کی‌روش و دستیارانش نیز شده چون آنها عملا باید قید این بازیکن را برای سه بازی حساس آتی تیم ملی برابر ازبکستان، کره جنوبی و سوریه را بزنند. اتفاق ناگوار در کوران رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2018 که خبر خوبی برای تیم ملی نیست. منتظری امیدوار است كه مصدومیت‌اش كمتر از دو ماه طول بكشد، اتفاقی كه البته احتمالش بسیار ضعیف است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین