اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۲۳۱

سپاهان را دوست دارم ولی دلخوری جای خودش را دارد

دروازه‌بان سابق سپاهان گفت: ویسی در اتفاقاتی که برای سپاهان افتاد یک وسیله بود، مثل استیماچ که یک وسیله بود تا هادی عقیلی را کنار بگذارند.
۱۱:۳۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| رحمان احمدی پس از تساوی یک بر یک سپاهان مقابل پیکان در هفته پنجم لیگ برتر در جمع خبرنگاران گفت: تیم ما در این بازی در شرایط خوبی قرار داشت. احساس می‌کنم اگر گل دوم را می‌زدیم می‌توانستیم بهتر کار کنیم ولی نیمه دوم را بد شروع کردیم که گل تساوی را خوردیم اما به بازی برگشتیم.


او در خصوص انگیزه‌اش در برابر سپاهان گفت: من در تمام بازی‌ها انگیزه دارم. من 6 سال در سپاهان بودم و با این تماشاگران زندگی کردم، با برد سپاهان خوشحال بودیم و از باخت ناراحت می‌شدیم.
احمدی افزود: به هر دلیلی آقایان تشخیص داده‌اند که در این تیم نباشیم و دیگر مهم نیست. من بازیکن تیم پیکان هستم و این تیم را دوست دارم. پیکان بازیکنان و جو خوبی دارد و همه با هم صمیمی هستیم.


دروازه‌بان سابق سپاهان در خصوص اینکه قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت سپاهان رفت گفت: من سپاهان را دوست دارم ولی دلخوری جایگاه خودش را دارد.سال گذشته، پس از بازی با نفت مصاحبه‌ای انجام دادم که همان هم اتفاق افتاد و بعد از اتمام لیگ به خیلی‌ها گفتند خوش آمدید که این موضوع قبل از آمدن وییسی برنامه‌ریزی شده بود. ویسی در این میان یک وسیله بود، مثل استیماچ که یک وسیله بود تا هادی عقیلی را کنار بگذارند.


احمدی در خصوص هواداران سپاهان تصریح کرد: هواداران سپاهان دوست دارند همیشه تیمشان پیروز باشد و این توقع خوبی است. به هرحال سپاهان سال‌های سال قهرمان بوده است و پیش‌بینی کرده بودم کسانی که آمدند و در رأس کار قرار گرفتند کاری می‌کنند تا سپاهان پایین بیاید و همین اتفاق هم افتاد.


وی ادامه داد: امیدوارم این سپاهانی که در نیمه دوم بازی کرد در تمام بازی‌ها به همین صورت بازی کند و بتواند دوباره قهرمانی را کسب کند تا دل هواداران و مردم اصفهان شاد شود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین