اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۲۰۸
پرسپولیس طبیعتا به نیت کسب سه امتیاز در تبریز گام به میدان گذاشته بود و در تلاش هایی هم در این مسیر داشت اما در نهایت امتیازات بازی بین دو تیم تقسیم شد و یکی از علت ها برنامه هایی بود که امیر قلعه نویی برای مهار کردن مهره های تهاجمی پرسپولیس داشت.
۱۰:۱۹ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| بازیکنان کناری تراکتورسازی محمد ایران پوریان و سعید آقایی وظیفه داشتند ابتدا فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه را در گوش ها متوقف کنند و اجازه نفوذ به آنها ندهند  و اگر فرصتی پیش آمد در حمله شرکت کنند و تا حدود زیادی در این کار موفق بودند و حضورشان در حمله نیز اگر چه منجر به گلزنی تیم تراکتورسازی تبریز نشد اما کمی موثر بود.


فرشاد احمد زاده و امید عالیشاه دو مهره کلیدی برانکو در کناره ها هستند که به خاطر حرکات غیر قابل پیش بینی و هم چنین بازی فراخور شرایط مسابقه خوب موقعیت گل ایجاد می کنند اما در بازی با تراکتورسازی به این مهم نرسیدند چون امیر قلعه نویی دو بازیکن مامور مهار این دو کرده بود.

 


با توجه به اینکه پرسپولیس فصل گذشته بهترین فوتبال را در بین تیم  هایی لیگ برتر ارایه می داد و گل های زیادی هم به ثمر می رساند اکنون شناخت تیم ها نسبت به تیم برانکو بیشتر شده و ایده های این مربی هم برای رسیدن به گل واضح و مشخص است. در چنین شرایطی بیشتر حریفان از جمله تراکتورسازی سعی می کنند به جای دفاع منطقه ای  یار مستقیم و من تو من را با مهره های کلیدی تیم پرسپولیس برنامه ریزی کنند. البته نه اینکه فوتبال پرسپولیس مبتنی بر فرد باشد بلکه در تیم برانکو این افراد هستند که بازی تیمی را شکل می دهند اما نمی شود منکر شود توانایی های فردی در اجرای تاکتیک تیمی نقش عمده ای دارد.

 


به هر صورت فرشاد احمد زاده و امید عالیشاه در این بازی در حصار محمد ایران پوریان و سعید آقایی بودند و در نهایت کاری از پیش نبردند.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین