اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۹۲۹
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: تیم‌مان در چهار هفته اول لیگ عملکرد بسیار خوبی داشت اما وقفه و تعطیلات لیگ تیم را دچار مشکل کرد.
۱۰:۱۸ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| غلامحسین‌ امین‌فر در گفت‌وگویی، در مورد شکست دو بر یک تیمش مقابل نفت تهران، گفت: همانطور که نادر دست‌نشان در نشست خبری اعلام کرد تعطیلات یک ماهه لیگ به ضرر ما و به سود باشگاه نفت شد. در شرایطی که ما در آمادگی کامل بودیم و روند خوبی داشتیم به یکباره مجبور شدیم به تعطیلات برویم و بر عکس ما نفت تهران که بدنسازی نکرده بود فرصت خوبی برای انجام کارهای بدنی و آماده‌سازی به دست آورد.

وی افزود: البته با تدابیر کادرفنی در تعطیلات چهار بازی دوستانه انجام دادیم اما این وقفه کار خودش را کرد و شرایط چهار هفته ابتدایی را نداشتیم. در نیمه اول،‌ بازی پایاپایی را مشاهده کردیم اما در نیمه دوم شرایط سابق را نداشتیم.

سرپرست صنعت نفت در پاسخ به این سوال که خط دفاع نفت آبادان بر خلاف چهار هفته اول بسیار متزلزل بود، اظهار داشت: قصد ندارم همه چیز را به تعطیلات ربط دهم اما این وقفه کل روند تیم را دچار اختلال کرد. بازیکنان ما کاملا هماهنگ شده بودند و عملکرد خوبی داشتند اما این شرایط در بازی روز گذشته وجود نداشت. البته تعطیلات به خاطر تیم ملی بوده و امیدواریم تمام این تصمیمات منجر به صعود و موفقیت تیم ملی فوتبال ایران شود.

امین‌فر در مورد اینکه چه زمانی مجوز بازی مهاجم کلمبیایی این تیم صادر می‌‌شود، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم را در این رابطه انجام دادیم و منتظر هستیم تا ITC این بازیکن صادر شود.

وی در مورد اینکه آیا پرداختی باشگاه در دو هفته گذشته مشکلات مالی را برطرف کرده است، عنوان کرد: خوشبختانه قسط اول بازیکنان که حدود 30 درصد است پرداخت شده و مشکلی وجود ندارد.

سرپرست صنعت نفت آبادان در مورد دیدار تیمش در هفته ششم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان، گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم. باید در مقابل استقلال خوزستان حتما به پیروزی برسیم. با توجه به امتیاز میزبانی و اینکه هواداران پر شور و متعصبمان در ورزشگاه حاضر می‌شوند با تلاش کادرفنی و بازیکنان فقط به پیروزی فکر می‌کنیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین