اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۹۲۵

امسال نفت متفاوتی خواهید دید

مربی دروازه‌بانان تیم نفت تهران گفت:بازیکنان بعد از گلزنی برای تقسیم شادی به سمت تماشاگران آمدند نه من.
۱۰:۱۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| بهزاد غلامپور در گفت‌وگویی، در خصوص پیروزی نفت تهران مقابل نفت آبادان اظهار داشت: به نظرم تیم ما یک برد خیلی خوب به دست آورد. نفت آبادان نتایج قابل قبولی در ابتدای فصل گرفت و موفق شد استقلال و سپاهان را شکست دهد و بتواند با تراکتورسازی هم مساوی کند. فکر می‌کنم بازی جانانه‌ای بود و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

وی در خصوص اینکه تیم‌های علی دایی معمولا در ابتدای فصل بهتر از نیم‌فصل دوم نتیجه می‌گیرند، گفت: خدا را شکر امسال کار را خوب آغاز کرده‌ایم و فکر می‌کنم عزم کادر فنی و باشگاه به این شکل است که نتایج قابل قبولی بگیریم. مهم اول یا آخر فصل نیست و مهم این است که تیم نتیجه دلخواهی که می‌خواهد به دست آورد.به نظرم امسال همه تیم‌ها شاهد یک نفت پرقدرت در لیگ برتر باشند و تیم متفاوتی را شاهد خواهید بود..

مربی گلرهای نفت تهران در خصوص اینکه روز گذشته روی سکوها قرار داشت و بازیکنان بعد از گلزنی به سمت او می‌رفتند، گفت: فکر می‌کنم بازیکنان برای تقسیم شادی با هواداران آنجا می‌آمدند ولی حضور آنها هم خودجوش بود و چیزی از قبل هماهنگ نکرده بودیم.

غلامپور در پایان گفت‌وگو با فارس در خصوص عملکرد میلاد فراهانی نیز تاکید کرد: هم میلاد فراهانی و هم دروازه‌بان دوم ما شرایط خوبی دارند و ما هم تلاش می‌کنیم آنها را در شرایط خوب و ایده‌آلی قرار دهیم. البته اگر این دروازه‌بانان تلاش کنند مطمئنا در آینده می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین