اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۸۹
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: احساس می‌کنم این فصل با توجه به اینکه باشگاه چند منابع مالی خوب دارد مشکلات مالی نخواهیم داشت.
۱۳:۳۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

 وانانیوز-آرش برهانی بعد از جلسه بازیکنان با مسئولان باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: نشست خیلی خوبی بود و یکسری از صحبت‌ها و مشکلات در این جلسه مطرح شد. مسئولان باشگاه قول دادند تا آخر هفته مشکلات مالی و قراردادی بازیکنان حل شود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که غیر از مسائل مالی در مورد موضوعات دیگری هم در این جلسه صحبت شد یا نه، گفت: بیشتر صحبت‌هایی که با افشارزاده، نظری و امیری داشتیم در خصوص مشکلات مالی بازیکنان بود، یک مطلب دیگر هم بود که در این جلسه مطرح کردیم. فصل پیش خیلی فرصت نشد در مورد این مسائل با مدیریت و سرمربی باشگاه صحبت کنیم اما  در نشست امروز خیلی حرف‌ها را زدیم. در صحبت‌هایی که با مظلومی داشتیم بیشتر در مورد مسائل فنی حرف زدیم و قرار شد از امروز تمرینات آغاز شود. 

برهانی درباره آخرین وضعیت خودش در باشگاه استقلال گفت: من از فصل پیش خیلی طلب دارم اما رقم آن را نمی‌گویم. 

مهاجم استقلال درباره عدم حضور خسرو حیدری و امید ابراهیمی در باشگاه استقلال یادآور شد: خسرو و امید با باشگاه قرارداد ندارند و آنها که قرارداد داشتند به باشگاه آمدند. مشکلات آنها هم مشکلات مالی است، در نشست امروز قرار شد خیلی از مسائل تا پایان هفته حل شود. خسرو و امید هم استقلالی هستند و به تیم علاقه دارند و اگر مشکلات آنها حل شود قطعا در تیم می‌مانند.

وی در واکنش به این موضوع که آیا قرار است مانند سال‌های پیش مسئولان باشگاه استقلال فقط وعده حل مشکلات را دهند، تصریح کرد: در حال حاضر قرار است باشگاه چند اسپانسر جذب کند و این طور به نظر می‌آید که این فصل منابع مالی خیلی خوبی داشته باشیم. احساس می‌کنم اتفاقات خوبی در این فصل رخ خواهد داد و مشکلات مالی نخواهیم داشت. 

برهانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در استقلال خواهد ماند یا نه گفت: بله امروز سر تمرین می‌روم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال برهانی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین