اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۸۴۹

مسلمان بهتر است یا نوری؟

محسن مسلمان هافبک بازیساز پرسپولیس در شرایطی مقابل تراکتورسازی قرار خواهد گرفت که هواداران تیم تبریزی دل خوشی از او ندارند.
۱۹:۵۷ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| مسلمان 4 فصل پیش در دیدار ذوب آهن ـ تراکتور بعد از گلی که وارد دروازه تراکتور کرد حرکتی انجام داد که مورد واکنش شدید طرفداران تراکتور قرار گرفت. او که از فصل گذشته و در جمع پرسپولیسی‌ها سطح تازه‌ای از فوتبال را به نمایش گذاشته از بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه‌نویی است و اگر بی‌پولی استقلال در نیم فصل دو سال پیش نبود شاید او راه دیگری را انتخاب می‌کرد و استقلالی می‌شد اما زندگی را همین تصادف‌ها می‌سازند. تصادف‌هایی که به اینجا می‌رسد که برانکو برای حفظ این هافبک جوان چشم بر روی انتقال وسوسه‌برانگیز محمد نوری می‌بندد. بازیکنی که اگرچه به او علاقه داشت اما حضورش در پرسپولیس را برهم زننده هارمونی فصل پیش می‌دانست.


فردا محسن مسلمان و محمد نوری در دو سوی میدان روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت و هر یک باید نشان بدهند که چه ظرفیتی برای بازی‌های بزرگ دارند و آیا برانکو در انتخاب کدامشان درست عمل کرده یا مهره غلط را برداشته است. این رقابت با فاصله از جذاب‌ترین قسمت‌های بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی است.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین