اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۶۹۳۶

ناراضایتی کاربران از سرویس های اینترنتی و تلفنی رسپینا (نکسفون)

ناراضایتی کاربران از سرویس های اینترنتی و تلفنی رسپینا (نکسفون)
توسعه دامنه خدمات یکی از روش‌های مرسوم شرکت‌ها برای گسترده‌سازی دامنه فعالیتشان است. اما در این میان توجه به نیازهای مشتری اصلی مهم در موفقیت است که معمولا توسط بسیاری از شرکت‌ها نادیده گرفته می‌شود.
۰۲:۱۶ - ۱۰ دی ۱۴۰۰
وانانیوز|

در سال‌های اخیر به وفور دیده‌ایم که بسیاری از شرکت‌ها به محض موفقیت مقطعی در یک حوزه، با ورود به حوزه‌های دیگر تلاش می‌کنند تا دامنه فعالیت خود را گسترش دهند و از این طریق کسب و کار خود را بزرگتر کنند. اما متأسفانه موردی که به وفور در کسب و کارهای داخلی با آن مواجه هستیم عدم توجه کافی به رضایتمندی یا عدم رضایتمندی مشتریان است.

شرکت داده پردازی رسپینا که زمان چندان زیادی از تأسیس آن نمی‌گذرد، یکی از شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنتی است که خود را بزرگترین اپراتور FCP و ارائه دهنده پهنای باند اختصاصی در کشور معرفی کرده است. این شرکت چند سال پیش دامنه فعالیت خود را به همان ترتیبی که اعلام کردیم گسترده کرد و از سرویس جدید تلفن سازمانی خود رونمایی کرد. نکسفون (Nexfon) نام سرویس تلفن ثابت سازمانی شرکت رسپینا است. اما برای آنکه بدانید رسپینا چطور در توسعه سرویس‌های خود به مشکل خورده و نتوانسته از پس نیاز مشترکین برآید، کافیست نام این شرکت را شبکه‌های اجتماعی جستجو کنید.

قطعی‌های مکرر، عدم پشتیبانی درست، فقدان اپلیکیشن مناسب و ... از جمله ایراداتی بودند که کاربران به سرویس‌دهی رسپینا و نکسفون وارد دانستند. به عنوان نمونه یکی از کاربران در رابطه با قطعی اینترنت این شرکت گفت:

"اینترنت رسپینا در غرب تهران از دیروز قطع شده و هنوز وصل نشده، کسی می‌دونه جریان چیه؟ دارن تعطیلش می‌کنن؟"

کاربر دیگری در پاسخ به شخصی که به دنبال شماره ثابت بود، او را از خرید سرویس رسپینا منصرف کرد و گفت: "اکثر fcp ها مثل شاتل و افرانت وآسیاتک و رسپینا دارن. من تجربه خودم رو بگم فقط سمت رسپینا نرو بقیه رو خبر ندارم"

یکی دیگر از مشتریان سرویس نکسفون رسپینا در پاسخ به توئیتی که نکسفون ادعا کرده بود مزایای تلفن ثابت سازمانی این شرکت در هر زمان و هر مکانی در دسترس است، اینگونه پاسخ داد:

"واقعا در هر زمان و مکان ؟! پنج ماهه از خطوط شما استفاده میکنیم هنوز با هر تماس مشتری چهارستون بدنمون می‌لرزه که وصل میشه یانه؟! خواهرانه میگم زیرساخت تون رو درست کنید و یه اپ درست حسابی بگذارید برای تماسها! استفاده از موبایل با نکسفون که فقط آبروی مارو برده."

کاربر دیگری نیز در پاسخ به همین توئیت قطع شدن پی در پی و پشتیبانی نامناسب را از اصلی‌ترین ایرادات نکسفون معرفی کرد و اعلام کرد که از انتخاب خود "خیلی خیلی پشیمان" است.

یکی دیگر از کاربران آنقدر از سرویس نکسفون ناراضی بود و گله داشت که تقصیر سفید شدن تک تک موهای خود را بر گردن این شرکت گذاشت. این کاربر گفته است که قطعی زیاد، پشتیبانی "وحشتناک" که حقیقت را به مشتری نمی‌گویند و مسولین فنی ناکارآمد این مجموعه را سهل انگار و بی مسئولیت نشان داده است.

متأسفانه کاربران زیادی در شبکه‌های اجتماعی از سرویس‌های رسپینا به خصوص نکسفون شکایت داشتند و قطعی‌های مداوم این سرویس آن ها را آزرده خاطر کرده بود. امیدواریم شرکت رسپینا که پسوندهایی از بزرگترین سرویس دهنده را با خود به یدک می‎کشد بتواند با توجه بیشتر به نظرات مشتریان خود موجبات جلب رضایت آنها را فراهم کند تا دیگر شاهد نارضایتی این دسته از کاربران در شبکه‌های مجازی نباشیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: رسپینا رسپینا
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین