اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۶۵۸۳

انتقاد ساکت الهامی از وضعیت نساجی: در استان سرسبز مازندران حتی یک زمین تمرین نداریم

انتقاد ساکت الهامی از وضعیت نساجی: در استان سرسبز مازندران حتی یک زمین تمرین نداریم
سرمربی تیم نساجی مازندارن گفت: قطعاً برای استان سرسبز مازندران خوب نیست که یک زمین تمرین و یا استادیوم باکیفیت نداشته باشد اما فعلاً چاره‌ای نداریم.
۱۹:۰۹ - ۰۷ دی ۱۴۰۰
وانانیوز|

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: قبل از هر چیز سال نو میلادی را به تمام هم‌وطن‌های مسیحی عزیزمان تبریک عرض کرده و از مجموعه باشگاه سپاهان و هیئت فوتبال اصفهان تشکر می‌کنم که شرایط استفاده از ورزشگاه نقش‌جهان را برای ما فراهم کردند.

وی تصریح کرد: مسابقه فردا قطعاً بازی سختی خواهد بود؛ نفت مسجدسلیمان تیم جوان، دونده و بسیار خوبی است که ساختار دفاعی توانمندی دارد و اگر چه نتایج خوبی به دست نیاورده اما به مرور هارمونی خوبی پیدا کرده است.

سرمربی نساجی مازندران خاطر نشان کرد: نفت کادر فنی باهوش، مجرب و بسیار خوبی دارد و تیم سرسخت و قلدری است که فوتبال با برنامه‌ای را بازی می‌کند. تیم ما نیز شرایط خوبی دارد و بازیکنانم می‌دانند از بازی فردا چه می‌خواهند و با تمرکز و مدیریت درست بازی به نتیجه لازم برسند. امیدوارم فردا در بازی که نه میزبان هستیم و نه مهمان، بتوانیم دل هواداران‌مان را از راه دور شاد کنیم.

وی افزود: با تمام احترامی که برای نفت مسجدسلیمان قائل هستم، شرایط جدول به گونه‌ای است که ما چاره‌ای جز پیروزی نداشته و محکوم به برد هستیم و باید بتوانیم که 3 امتیاز بازی را به دست آوریم. امتیازات بازی فردا بسیار حیاتی بوده و در ادامه راه برای هر 2 تیم حائز اهمیت است.

الهامی در پاسخ به اینکه چه دیدگاهی درخصوص برگزاری بازی در اصفهان دارد، گفت: قطعاً برای استان سرسبز مازندران خوب نیست که یک زمین تمرین و یا استادیوم باکیفیت نداشته باشد اما فعلاً چاره‌ای نداریم. استاندار مازندران قول داده تا شرایطی را فراهم کند که ما در نیم‌فصل دوم بتوانیم از زمین ورزشگاه شهدای ساری استفاده کنیم و میزبان بازی‌هایمان باشیم.

وی در ادامه متذکر شد: با تمام این تفاسیر الان تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد، بازی سخت فردا و موفقیت در آن است.

سرمربی نساجی خاطر نشان کرد: ما هیچ بازیکن محروم و یا مصدومی نداریم و نساجی برای بازی فردا آماده است. امیدوارم بتوانیم از تمام توانمندی‌های بازیکنان‌مان به بهترین شکل استفاده کنیم و بازیکنان‌مان با تکیه بر جسارت و جنگندگی همیشگی‌شان بازی کنند

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین