اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۵۵۰

سروش خیال اهوازی‌ها را راحت كرد

در روزهای گذشته خبرهای ضد و نقیضی درباره آینده سروش رفیعی به گوش رسیده است...
۱۳:۴۷ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| در روزهای گذشته خبرهای ضد و نقیضی درباره آینده سروش رفیعی به گوش رسیده است. رفیعی که در نیم‌فصل سربازی‌اش به پایان می‌رسد، هنوز مشخص نیست به چه تیمی خواهد پیوست. او از سوی سازمان لیگ بازیکن آزاد نامیده شده اما مسئولان فولاد اعلام کردند قرارداد دارد و باید به این تیم برگردد، البته آجورلو و قلعه‌نویی اصرار دارند، سروش قراردادش را تا پایان فصل با تراكتور تمدید كند كه هنوز اتفاق جدیدی در این رابطه نیفتاده است.
جو متشنج فولاد به‌خاطر سروش
در چند روز گذشته هواداران فولاد در تمرینات این تیم اعتراض‌هایی داشتند و گمان می‌كردند باشگاه پرسپولیس به‌خاطر به خدمت گرفتن سروش در نیم‌فصل، رضایتنامه انصاری را برای فولاد صادر كرده اما سروش بازیكن آزاد است و اگر بخواهد خودش می‌تواند به پرسپولیس یا هر تیم دیگری برود و باشگاه فولاد در این رابطه نمی‌تواند تصمیم‌گیرنده باشد. البته فولادی‌ها اعتقاد دارند رفیعی به دلیل ابطال كارت پایان خدمتش نتوانسته طبق قراردادش برای فولاد بازی كند و حالا باید به‌جای بازی‌هایی كه در این تیم نكرده برای اهوازی‌ها به میدان رود اما این ادعا جایی ثبت نشده و طبق اعلام سازمان لیگ سروش بازیكن آزاد است.
فولادی‌ها همچنان یك جای خالی دارند
علیرضا کاهکش، سرپرست فولادخوزستان اصرار دارد که بهتر است تا نیم‎فصل صحبتی درباره سروش رفیعی انجام نشود اما بازهم با وجود اعلام سازمان لیگ، اظهار كرده فولاد برای سروش رفیعی یك جای خالی نگه داشته و به همین خاطر قرارداد با علیرضا سلیمی را فسخ كرده‌اند.
سروش به كمك ساسان آمد
رفیعی هم كه جو تبریز را متشنج دید، تصمیم گرفت با پیغامی ویدئویی در صفحه شخصی اینستاگرامش خیال هواداران را راحت كند كه وضعیت او ربطی به بازگشت انصاری ندارد. او این كار را كرد كه حداقل ساسان انصاری بیشتر از این در فولاد تحت فشار نباشد چراكه هواداران فولاد در چند روز گذشته درگیری‌هایی با انصاری در محل تمرین داشتند و جو تبریز به جنجال كشیده شده است.
رفیعی: بازیكن آزاد هستم
رفیعی در واکنش به حواشی اخیر در اینستاگرامش نوشت: «متاسفم برای كسانی كه روز به روز باعث به هم زدن آرامش تیم فولاد و خراب کردن ذهنیت مردم فوتبالی اهواز نسبت به این تیم میشن و به تازگی هم منو وارد این بازی کردن و می‌خوان رابطه خوب من با باشگاه فولاد و مردم اهواز رو خراب کنن ولی خدارو شکر مردم اهواز هم خیلی باهوش هستن و هم اینکه منو به خوبی می‌شناسن.» او درباره وضعیتش هم توضیح داد: «در حال حاضر بنده با تمام تمرکز و قدرت در خدمت تیم بزرگ تراکتورسازی هستم و در پایان نیم‌فصل بدون داشتن قرارداد با باشگاه فولاد، طبق تایید کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ به‌صورت بازیکن آزاد برای ادامه کارم تصمیم می‌گیرم.»
اطلاعات غلط باشگاه فولاد
بدین ترتیب مشخص شد که مباحث اخیر در رابطه با وضعیت قرارداد سروش رفیعی در نیم‎فصل لیگ شانزدهم کاملا واقعیت داشته است و مسئولان فولادخوزستان در خصوص قرارداد این بازیکن اطلاعات درستی به هواداران ارائه نکرده‎اند.
تراكتور پیشنهاد تمدید داد، سروش رفیعی قبول نكرد
سروش رفیعی، هافبك بازیساز تیم فوتبال تراكتورسازی درصدد است پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر از تیم سرخپوش تبریزی جدا شود. هر چند نعیم سعداوی سرمربی فولاد گفته كه این بازیكن باید دوباره به اهواز برگردد و برای آنها بازی كند ولی سروش چند روز پیش پستی در اینستاگرام منتشر كرد و به صورت واضح گفت كه با هیچ تیمی قرارداد ندارد. سربازی او در پایان نیم‌فصل اول به پایان می‌رسد و از حالا گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد مقصد بعدی‌اش وجود دارد. شانس رفیعی بر خلاف علاقه‌ای كه برای بازی در اروپا دارد، كم است چون او در یك سال اخیر آمار خوبی از لحاظ تعداد بازی در تیم ملی نداشته است. رفیعی اگر به قطر نرود قطعا گزینه جدی پرسپولیس خواهد بود. نكته مهم‌تر این است كه تراكتورسازی تا حالا دو بار به این بازیكن پیشنهاد تمدید قرارداد داده ولی رفیعی به این درخواست پاسخ منفی داده است. امیر قلعه‌نویی هم با تایید پیشنهاد تراكتور می‌گوید: «ما از سازمان لیگ استعلام گرفتیم و آنها گفتند که سروش بازیکن آزاد است. حالا هم دست خودش است که چه تصمیمی بگیرد. ما دوست داریم این بازیکن در تراکتورسازی بماند و باشگاه هم دوبار با او صحبت کرده است. ان‌شاءالله هر چه اتفاق میفتد خیر باشد. این را هم باید بگویم که اگر قرار است هر بازیکنی در تیمی بماند باید آن تیم را دوست داشته باشد و با دل و جان بماند.» رفیعی به طور حتم در نیم‌فصل بمب نقل‌وانتقالات خواهد بود و حالا باید دید چه تصمیمی می‌گیرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین