اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۵۲۳

اگر مثل بازی با چین باشیم به مشكل می‌خوریم

اشكان دژآگه، مهاجم تیم ملی كشورمان در دیدار مقابل قطر مصدوم شد و به همین دلیل نتوانست در دیدار برابر چین به میدان برود...
۱۰:۰۷ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| اشكان دژآگه، مهاجم تیم ملی كشورمان در دیدار مقابل قطر مصدوم شد و به همین دلیل نتوانست در دیدار برابر چین به میدان برود. حالا او به قطر می‌رود تا مراحل درمانی خود را در تیم باشگاهی‌اش العربی دنبال كند. البته دژآگه در گفت‌وگو با همشهری ورزشی می‌گوید:«فكر نمی‌كنم مصدومیتم طولانی‌مدت باشد و به زودی تمرینات گروهی‌ام را آغاز خواهم كرد.» ادامه گفت‌وگوی دژآگه با را می‌خوانید.
  • كارشناسان فوتبال كشورمان كسب 4 امتیاز از دو بازی را برای تیم ملی مفید می‌دانند نظر تو در این ارتباط چیست؟
بله، درست است. اگر این‌طوری نگاه كنیم 4 امتیاز از دو بازی نتیجه بدی نیست، ولی به خاطر بازی كه ازبكستان مقابل قطر انجام داد و با پیروزی در این دیدار 6 امتیازی شد، شرایط یك مقدار تغییر كرد. دیگر این 4 امتیاز زیاد خوب نیست، بهتر این بود كه ما هم 6 امتیاز داشتیم، حالا اما این اتفاق افتاده است. بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و ما باید بیشتر دقت كنیم كه در بازی‌هایی مانند چین امتیازات را كامل بگیریم و از دست ندهیم. الان ما دو امتیاز مهم را از دست دادیم و شانس داشتیم كه بازی را بردیم، باید پیشرفت كنیم تا از شانس‌های گل استفاده كنیم، ولی هنوز بازی‌های دیگری مانده است، ولی بازی‌های سختی پیش‌رو داریم و باید تلاش كنیم.
  • تیم ملی ماه آینده هم دو بازی مهم برابر ازبكستان و كره‌جنوبی دارد و شاهد این هستیم كه رفته رفته كارمان سخت‌تر می‌شود. نظر تو چیست؟
بله، صددرصد بازی بعدی سخت خواهد بود، خیلی هم سخت است برابر ازبكستان آن‌هم در زمین حریف. همان‌طور كه گفتم ما دو امتیاز حساس را مقابل چین از دست دادیم و تیم‌مان واقعا خیلی جوان است، بازیكنان خیلی جوان در تیم ملی داریم، همه آنها باید بدانند كه هر امتیازی كه از دست بدهیم دیگر این امتیازات را نمی‌توانیم به دست بیاوریم. شرایط تیم و گروهمان الان خیلی سخت شده و خیلی باید در تیم كار كنیم تا بتوانیم این دو بازی (ازبكستان و كره‌جنوبی) را ببریم. اگر مثل بازی مقابل چین پیش برویم متاسفانه به مشكل می‌خوریم، برای اینكه تیمی مثل ازبكستان الان این شانس را دارد در بازی بعدی هم كه با ما در خانه دارد 9 امتیاز از سه بازی را بگیرد، به همین خاطر تمام سعی خود را خواهد كرد و هر كاری هم كه لازم باشد انجام می‌دهد كه بازی مقابل ایران را ببرد.
  • در مورد وضعیت آسیب‌دیدگی خودت هم صحبت می‌كنی؟ چراكه اهالی فوتبال را نگران كرده است.
بله، واقعا خودم ناراحت شدم، برای اینكه این همه كار كردیم، اردو بودیم، هر روز واقعا تمرینات سخت انجام دادیم، بعد در بازی اول متاسفانه اینجوری می‌شود(اشاره دژآگه به مصدومیت‌اش است)، ولی فوتبال همین است و مصدومیت هم اتفاق می‌افتد. خدا را شكر كه توانستیم بازی اول را ببریم. الان هم من باید روی پای مصدومم كار كنم، ان‌شاءالله بتوانم به زودی تمرینات را شروع كنم.
  • به طور دقیق الان وضعیت مصدومیت‌ات چطور است و از كی تمرینات را شروع می كنی؟پزشكان چه نظری دادند؟
هنوزصددرصد معلوم نیست، اول باید به قطر بروم و فیزیوترابی كنم، فكر می‌كنم با چند روز فیزیوترابی شرایطم بهتر شود. به امید خدا زیاد از میادین دور نیستم.
  • در چند روز گذشته بحث جدایی احتمالی ‌تو از تیم‌العربی این بار به دلیل اتفاقات حاشیه‌ای در بازی تیم ملی مقابل قطر مطرح شد. آیا این موضوع صحت دارد؟
كسی در این زمینه از باشگاه العربی به من زنگ نزد و صحبتی هم نكردند. من با العربی قرارداد دارم و می‌روم آنجا (قطر) ببینیم چه می‌شود. خودم از هیچ‌چیز خبر ندارم.
  • به قطر بروی وضعیت‌ا‌ت مشخص خواهد شد؟
بله، ان‌شاءالله.
  • تیم ملی می‌تواند به جام‌جهانی برود؟
ان‌شاءالله.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین