اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۵۲۰

امیری: تلاش مـی‌كنم به استقـلال بـرسم

وحید امیری بر خلاف بازی برابر قطر كه در نیمه دوم به میدان آمد، در بازی مقابل چین از ابتدای كار در تركیب تیم ملی قرار گرفت اما به خاطر مصدومیت نتوانست بازی را تا پایان ادامه دهد و مجبور به ترك زمین شد...
۰۹:۵۸ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| وحید امیری بر خلاف بازی برابر قطر كه در نیمه دوم به میدان آمد، در بازی مقابل چین از ابتدای كار در تركیب تیم ملی قرار گرفت اما به خاطر مصدومیت نتوانست بازی را تا پایان ادامه دهد و مجبور به ترك زمین شد. مصدومیت امیری به شكلی است كه این بازیكن دیدار برابر تراكتور را از دست داد و حضورش در داربی هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد تا برانكو یكی از شاه مهره‌های خود را در این دو بازی از دست بدهد. وحید امیری بعد از بازگشت تیم ملی به ایران با همشهری ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.
  • بعد از انجام دو بازی در برابر قطر و چین وضعیت تیم ملی را چطور دیدی؟

به نظرم بازی برابر چین، بازی بسیار سختی بود بر خلاف اینكه همه فكر می‌كنند بازی راحتی را انجام دادیم، زیرا هوا به شدت شرجی بود. چین تیم بدی نبود و به نظرم در خانه كره دو گل زدن كار هر تیمی نیست، اما چین توانست این كار را انجام دهد.

  • به نظر می‌رسد ایران نمی‌تواند از موقعیت‌هایش استفاده كند.

ما در برابر چین موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و می‌توانستیم با پیروزی در برابر چین خیال خودمان را راحت كنیم، اما این اتفاق نیفتاد. در هر صورت بازی خارج از خانه برگزار كردیم و نتیجه تساوی هم بد نیست. ای‌كاش در بازی‌های خانگی تمام سه امتیازها را كسب كنیم و اگر همین روند را داشته باشیم می‌توانیم به جام‌جهانی هم صعود كنیم.

  • البته ایران برای جام‌جهانی رفتن كار سختی را پیش‌رو دارد.

به نظرم درست است كه ازبكستان و كره و حتی قطر در گروه ما مدعی صعود به جام جهانی هستند و حتی چین هم حریف سختی است و سوریه هم توانست از كره یك امتیاز بگیرد، اما ایران اسمش فراتر از تمام مدعیان است ولی باید كار كنیم و امكانات باید در اختیار تیم ملی قرار بگیرد. تیم ملی امسال جوان شده و دوندگی بالایی دارد هم در خط دفاع و میانی و می‌شود به این تیم امیدوار بود و نباید ناامید باشیم.

  • اما تیم ملی باید مشكل گل زدن خود را هم حل كند.

ما تنها در برابر چین نتوانستیم گل بزنیم و در تمام بازی‌ها با گل بیرون آمده‌ایم. به نظرم این یك بازی را نباید به این حساب بگذاریم كه ما در گل زدن مشكل داریم و نباید تیم ملی را قضاوت كنیم.

  • در برخورد با دروازه‌بان چین او را روانه بیمارستان‌كردی.

متاسفانه روی پاس شجاعی حس كردم به توپ می‌رسم و تكل زدم و به همدیگر خوریم، اما نمی‌خواستم این گلر را مصدوم كنم و من هم همانجا آسیب دیدم و او نتوانست به بازی ادامه دهد و البته این موارد در فوتبال طبیعی است همان‌طور كه منتظری و جلال حسینی هم روی همین برخوردها مصدوم شدند.

  • بامصدوم شدن، هم كی‌روش و هم برانكو را نگران كردی.

امیدوارم مساله مهمی نباشد. من از ناحیه زانو آسیب دیدم و فعلا باید پایم را پزشك تیم ملی معاینه كند و ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد.

  • بازی برابر تراكتور را از دست خواهی داد.

زانویم یك مقدار ورم دارد، ولی امیدوارم كه بتوانم به این بازی برسم اما تمام تلاشم را انجام می‌دهم اگر به تراكتور نرسیدم بتوانم به داربی برسم و فعلا در اختیار دكتر خانلری هستم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین