اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۵۱۹

ادینیو: توفان می‌كنم

لوسیانو ادینیو، مهاجم تراكتورسازی حسابی خودش را برای بازی با پرسپولیس آماده كرده و امیدوار است بتواند در این دیدار با گلزنی هواداران تیمش را خوشحال كند...
۰۹:۵۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| لوسیانو ادینیو، مهاجم تراكتورسازی حسابی خودش را برای بازی با پرسپولیس آماده كرده و امیدوار است بتواند در این دیدار با گلزنی هواداران تیمش را خوشحال كند. ادینیو در این فصل هنوز نتوانسته مثل سابق برای تراكتور كار كند و به همین دلیل در تعطیلات به دستور امیر قلعه‌نویی تمرینات اختصاصی انجام داد تا به مرز آمادگی برسد. این روزها هواداران در تمرین تراكتور از او خواسته‌اند در بازی با پرسپولیس حتما گل بزند كه ادینیو هم به پرشورها قول داده است. او در آستانه این بازی حساس كه قرار است در ورزشگاه اختصاصی برگزار شود،گفت‌وگویی انجام داد.
  • به مرز آمادگی رسیده‌اید؟ به هواداران قول داده بودید ادینیوی متفاوتی را بعد از تعطیلات ببینند.
در این مدت خیلی خوب تمرین كردیم و من هم تمریناتم را با جدیت انجام دادم. می‌خواهم بعد از تعطیلات توفان به‌پا كنم تا هواداران و كادرفنی از من راضی باشند. در این مدت بازی‌های تداركاتی خیلی خوبی داشتیم و من هم برای بازی با پرسپولیس آماده شده‌ام.
  • قبلا وعده زدن دو گل به پرسپولیس را داده بودید، هنوز هم سر حرفتان هستید؟
بله، سر قولم به هواداران هستم. دوست دارم در این بازی گل بزنم و اگر فرصت داشته باشم حتی دوگل بزنم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و بازیكنان فوق‌العاده‌ای دارد اما تراكتور هم تیم بزرگی است و به همین خاطر بازی خیلی جذاب می‌شود. در این چند روز هواداران من را هرجا كه می‌بینند از من می‌خواهند كه به پرسپولیس گل بزنم.
  • شما چه جوابی به آنها می‌دهید؟
چه جوابی باید بدهم؟ به قول ایرانی‌ها فقط می‌گویم چشم؛ می‌گویم چشم به پرسپولیس گل می‌زنم. این هواداران در این مدت خیلی به من لطف داشتند و برای خوشحالی‌شان هر كاری می‌كنم و می‌خواهم با تمام وجود بازی كنم.
  • شادی گل خاصی هم دارید؟
ادینیو همیشه شادی گل مخصوص دارد و بعد از اینكه به پرسپولیس گل زدم شادی گل‌هایم را نشان می‌دهم تا هواداران خوشحال شوند.
  • فكر می‌كنید بازی در ورزشگاه اختصاصی با پرسپولیس چطور پیش برود؟ خیلی‌ها نگران برگزاری این بازی در كمپ هستند.
یادگار خوب است ولی آماده نیست پس بهترین محل برای بازی استادیوم باشگاه است. ما میزبان هستیم و هر جا راحت باشیم بازی می‌کنیم. بهانه آوردن کار ترسوهاست. می‌خواهیم ببریم و این برد را تقدیم هواداران کنیم ولی ای کاش بازی در یادگار بود تا دوباره 70هزار نفر به استادیوم می‌آمدند.
  • پس به نتیجه‌ای به‌جز برد فكر نمی‌كنید.
بازی با پرسپولیس خیلی سخت است اما باید ببریم. شک ندارم با یک بازی خوب این تیم را شکست می‌دهیم. می‌خواهیم صدرنشین شویم و باید این بازی را ببریم. ما باید تیم قدرتمند پرسپولیس را شكست دهیم.

مصاحبه از نیلوفر واشقانی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
هوادار تراختور
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
در آستانه عید غدیر با شکست دادن پرسپولیس و صعود به صدر جدول، عیدی به هواداران بدهید....یا علی مولی ع.
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین