اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۵۰۴۴
ایمان عالمی:

خط دفاع استقلال ثبات پیدا کرده/ تیم ناشناخته را نمی شود راحت برد

خط دفاع استقلال ثبات پیدا کرده  تیم ناشناخته را نمی شود راحت برد
مهاجم پیشین استقلال گفت: خط دفاع استقلال با خوردن دو گل در ۱۰ بازی نشان داد که ثبات و هماهنگی خوبی پیدا کرده است.
۱۴:۲۰ - ۲۸ آذر ۱۴۰۰
وانانیوز|

ایمان عالمی مهاجم پیشین استقلال  در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی گفت: بازی بزرگ در هفته دهم برگزار شد و استقلال توانست به یک برد خوب دست پیدا کرده و صدرنشین لیگ شود.

وی تأکید کرد: دیدار سپاهان و استقلال دلچسب بود. آبی ها مستحق برد بودند و توانستند با تلاش و برنامه ریزی به این مهم دست پیدا کنند. در نیمه دوم سپاهان فشار زیادی بر روی دروازه استقلال آورد اما ثبات و هماهنگی خط دفاع باعث شد تا زرد پوشان اصفهانی به گل دست پیدا نکنند.

مهاجم پیشین استقلال در ادامه تصریح کرد: سیاوش یزدانی در شرایط ایده آلی قرار دارد. او در مرکز خط دفاع با آرامش بازی می کند. اشتباه نمی کند و یک رهبری خوب در خط دفاع استقلال دارد و نشان داده که هرچه از لیگ می گذرد بهتر و بهتر می شود. مدافعان استقلال خط مستحکمی را برابر مهاجمان تیم های لیگ برتری به وجود آوردند و جای خوشحالی است که استقلال دارای چنین خط دفاع منظم و هماهنگی است.

عالمی اظهار داشت: در خط هافبک اقتدار لازم را نداریم. مهدی پور عملکرد خوبی دارد و آینده روشنی هم در انتظار اوست اما هنوز هم آبی ها نیاز به یک هافبک خلاق دارند.

وی در مورد خط حمله استقلال، بیان کرد: هواداران و علاقه مندان به فوتبال از ژستد به عنوان یک فوروارد یک تمام کننده باشد. اما متأسفانه او در بازی هایی که انجام داده نتوانسته گل زنی کند و در حد انتظار ظاهر نشده است. او باید بیشتر تمرین کند تا بتواند در امر گل زنی هم موفق باشد. بازیکنانی که خارجی هستند و به فوتبال ما می آیند باید یک سر و گردن از داخلی ها بهتر باشند. پریرا در فولاد نمونه کامل گل زنی است و انتظار می رود ژستد هم این راه را در پیش بگیرد.

مهاجم پیشین استقلال در پایان و در خصوص دیدار روز یکشنبه استقلال برابر نود ارومیه در جام حذفی گفت: استقلال نباید فکر کند چون سپاهان را شکست داده به راحتی می تواند تیم ناشناخته نود ارومیه را هم شکست دهد. بازی با تیم های ناشناس به مراتب سخت تر از تیم های بزرگ است. بنابراین اگر استقلال به دنبال قهرمانی در جام حذفی است باید با تمام نفراتش به مصاف حریف رفته تا بتواند با پیروزی در این دیدار خود را در مرحله بعد ببیند.

منبع: مهر
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین