اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۴۵۱۵
ارتباط تراکتور با علی خطیر قطع نمی‌شود
یک فرد آگاه در باشگاه تراکتور گفت: تا لحظه آخر از علی خطیر حمایت خواهیم کرد و همچنان او عضو هئیت مدیره باشگاه تراکتورسازی است.
۱۸:۱۲ - ۲۴ آذر ۱۴۰۰
وانانیوز|

پس از اینکه دبیرکل فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای به حیدر بهاروند به او ماموریت داد تا محرومیت پنج ساله و جریمه نقدی یک میلیاردی ریالی علی خطیر را به صورت محرمانه به وی ابلاغ کند و موضوع را به اطلاع باشگاه تراکتور نیز برساند، مدیران ارشد باشگاه تبریزی نه تنها این مساله را نپذیرفتند بلکه عنوان کردند از خطیر حمایت خواهند کرد و با استفاده از ابزار قانونی تلاش می‌کنند این حکم غیر عادلانه را در کمیته استیناف تغییر دهند.

یک فرد آگاه در باشگاه تراکتور درباره این اظهار داشت: زنوزی پس از اطلاع از این ماجرا به هیئت مدیره اعلام کرد علی خطیر تنها عضو هیئت مدیره نیست بلکه به عنوان نماینده سهامداران در این مجموعه حاضر است بر این اساس به هیچ عنوان این موضوع پذیرفتنی نیست که با وی قطع همکاری کنیم.

این مقام ارشد در باشگاه تراکتور که تمایلی به ذکر نامش نداشت، در ادامه افزود: لایحه اعتراضی به حکم غیر عادلانه کمیته اخلاق آماده شده است و در اسرع وقت به فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود تا باشگاه تراکتور صراحتا اعتراض خود را به این حکم اعلام دارد، از طرفی وکلای باشگاه نیز با قدرت به دنبال دفاع از عضو هیئت مدیره تراکتور هستند و لازم باشد این موضوع را در محاکم غیر فوتبالی هم پیگیری خواهیم کرد تا حقی از این باشگاه توسط فدراسیون فوتبال ضایع نشود.

دیروز نیز علی خطیر در واکنش به رای صادره از سوی کمیته اخلاق به میزان گفت: قطعاً به کمیته استیناف اعتراض خواهم کرد و به صورت جداگانه در دادگاه عالی قضات از اعضای کمیته اخلاق و در رأس آن از رئیس کمیته شکایت خواهم کرد.

باید دید در نهایت سرنوشت پرونده این پرونده جنجالی که به اتهام انتقاد از رئیس فدراسیون فوتبال شکل گرفته چه خواهد شد؟

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین