اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۴۲۵

از سبك بازی جهانبخش خوشم می‌آید

علی قربانی، مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در بازی دوستانه مقابل صبا یكی از گل‌های تیمش را به‌ثمر رساند تا نشان دهد همچنان یكی از بازیكنان آماده استقلال محسوب می‌شود. قربانی كه منصوریان علاقه خاصی به سبك بازی‌اش دارد...
۱۵:۱۲ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| علی قربانی، مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در بازی دوستانه مقابل صبا یكی از گل‌های تیمش را به‌ثمر رساند تا نشان دهد همچنان یكی از بازیكنان آماده استقلال محسوب می‌شود. قربانی كه منصوریان علاقه خاصی به سبك بازی‌اش دارد، معتقد است كه استقلال در آینده نتایج خوبی خواهد گرفت و شرایط این تیم تغییر خواهد كرد. قربانی درمورد وضعیت استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد.
  • شرایط استقلال در تعطیلات چطور سپری می‌شود، در ادامه لیگ تیم خوبی خواهید شد؟
ما تیم خوبی هستیم و بحث ناهماهنگی به استقلال لطمه زد. با تعطیلات لیگ برتر تمرینات منظمی را انجام دادیم و با تشخیص كادر فنی و مربی بدنساز، فشار تمرینات استقلال بیشتر شد. چند بازی دوستانه هم انجام دادیم تا بچه‌ها از لحاظ هماهنگی وضعیت بهتری پیدا كنند. مطمئنا در شروع لیگ شرایط ما تغییر خواهد كرد.
  • وضعیت خودت چطور است؟
خدا را شكر شرایط خوبی دارم، ولی اعتقادم این است كه هنوز در استقلال جا برای پیشرفت دارم. همه بازیكنان در حال حاضر روحیه و انگیزه بالایی دارند و ما به هیچ عنوان نباید روحیه خودمان را از دست بدهیم. اگر روحیه ما ضعیف باشد قطعا نتیجه نمی‌گیریم.
  • فكر می‌كنی تا پایان لیگ چند گل برای استقلال بزنی؟
در این زمینه چیزی قابل پیش‌بینی نیست. من سه بازی برای استقلال انجام دادم كه البته به‌صورت كامل نبود و یك گل هم زدم. برای من تأثیرگذاری مهم‌تر از گل زدن است و دوست دارم در كارهای گروهی، عصای دست مربی باشم و به هم‌تیمی‌هایم كمك كنم.
  • به نظر تو استقلال تا داربی به شرایط ایده‌آل می‌رسد؟
من اصلا به داربی فكر نمی‌كنم چون یك بازی مهم با ماشین‌سازی درپیش داریم و باید اول این بازی را ببریم و سپس به داربی فكر كنیم.
  • اختلاف 8 امتیازی با پرسپولیس كار شما را سخت نمی‌كند؟
طبیعتا كار سختی داریم، ولی هیچ جایی برای ناامیدی و بی‌انگیزگی وجود ندارد. ممكن است این فراز و نشیب‌ها برای هر تیمی به‌وجود بیاید، ولی تلاش ما این است كه به بالای جدول برسیم.
  • برخی از پیشكسوتان استقلال معتقدند بازیكنان جدید این تیم هنوز نمی‌دانند پیراهن چه تیمی را بر تن كرده‌اند. نظر تو چیست؟
من خودم این‌طور نیستم و مطمئنا بقیه بازیكنان هم می‌دانند كه در چه تیم بزرگی بازی می‌كنند. من هر روز به خودم یادآوری می‌كنم كه در چه تیم بزرگی حضور دارم و می‌دانم شرایط استقلال با تیم‌هایی مثل نفت تهران چقدر متفاوت است. مطمئن باشید هیچ‌كدام از ما بی‌خیال نیستیم.
  • خیلی‌ها از عملكرد بختیار رحمانی در چهار بازی ابتدایی انتقاد كردند. نظر تو چیست؟
ما در این چهار بازی به هماهنگی كامل نرسیده بودیم و این موضوع روی عملكرد بازیكنان تأثیر گذاشت. رحمانی بازیكن بسیار خوبی است و مطمئن باشید شرایط او عالی خواهد شد.
  • درمورد تیم ملی چه صحبتی داری، ما به جام جهانی می‌رویم؟
تیم ملی یك مربی بزرگ مثل كی‌روش دارد و مطمئنا می‌تواند نتایج خوبی بگیرد. امیدوارم به جام جهانی برویم.
  • حتما خیلی دوست داری با كی‌روش كار كنی؟
بله، همین‌طور است. یكی از هدف‌های مهم من از آمدن به استقلال، رسیدن به تیم ملی است.
  • در تیم ملی سبك بازی كدام‌یك از مهاجمان را می‌پسندی؟
تیم ملی مهاجمان خوبی دارد، ولی من از سبك بازی جهانبخش خوشم می‌آید.
  • حرف آخر
از همه هواداران استقلال می‌خواهم كه تیم را حمایت كنند و مطمئن باشند كه بردهای استقلال شروع خواهد شد. ما می‌خواهیم آنها را خوشحال كنیم.


ارسال پیام اشتراک



Security code

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین