اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۳۳
نظرم درباره جو سالن آزادی مثبت است

آنتیگا: بازی دوم‌مان با ایران هم دیدنی خواهد شد

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: به نظر من بازی بعدی با ایران نیز دیدار سختی است و مثل همین دیدار دیدنی خواهد شد.
۰۰:۵۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز- استفان آنتیگا پس از شکست تیم ملی والیبال لهستان مقابل ایران اظهار داشت: ما در ست اول این فرصت را داشتیم که برنده شویم ولی چند خطا داشتیم. به مرور زمان بازی بهتری انجام دادیم ولی در نهایت این تیم ایران بود که بهتر بازی کرد.

آنتیگا ادامه داد: اسپک بازیکنان ما در این بازی چندان خوب نبود و در مقابل سرویس‌های بازیکنان ایران بسیار خوب زده می‌شد. به نظر من بازی بعدی نیز دیدار سختی است و مثل همین دیدار دیدنی خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان  در خصوص جو سالن 12 هزار نفری آزادی عنوان کرد: خوشبختانه جو بسیار خوبی در سالن والیبال ایران و لهستان وجود دارد و در هر دو کشور هنگام مسابقه والیبال سروصدای زیادی است، حتی بعضی مواقع سروصدا به حدی می‌رسد که اعضای تیم‌ها نمی‌توانند با هم ارتباط برقرار کنند. در کل نظرم درباره جو سالن آزادی مثبت است.

وی در خصوص اینکه چرا در طول بازی بارها به عملکرد داور معترض بوده، گفت:  اولین موضوعی که مورد اعتراض بود این بود که کادرفنی ما مانند کادرفنی ایران روی نیمکت نشسته بودند اما نمی‌دانم چرا داور اعلام کرد مشکلی وجود دارد. ضمن اینکه بعضی مواقع پیش می‌آید که یکسری اعتراضات به داوری وجود داشته باشد و البته یکسری مشکلات هم باشد.

آنتیگا ادامه داد: بسیار مهم است در بازی سطح بالایی مثل دیدار ایران و لهستان ویدیو چک بتواند برخورد توپ با دست را نشان بدهد، چون مسئله بسیار مهمی است و گاهی اوقات داور هم نمی‌تواند این صحنه را ببیند. آخرین موضوعی هم که ما به آن معترض بودیم این بود که من از داور خواستم هنگامی که غلامی می‌خواست سرویس بزند از ویدیو چلنج استفاده کنم چون این حق طبیعی من است اما واقعا نمی‌خواستم بین بازی فاصله بیاندازم.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا کورک ستاره تیم ملی والیبال لهستان به بازی دوم مقابل ایران می‌رسد یا خیر، تاکید کرد: خیلی زود است که بخواهم به این سوال پاسخ بدهم و نمی‌دانم کورک به بازی دوم می‌رسد یا خیر.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین