اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۲۶۰

تاثیرات حضور پادو در استقلال

بعد از كش و قوس‌های فراوان در نهایت لئاندرو پادووانی دیروز توانست قراردادش را با سپاهان اصفهان فسخ كند و به استقلال تهران بپیوندد. بازیكنی كه در هفته‌های گذشته بحث آمدنش به استقلال در رسانه‌ها مطرح بود، بعد از یك سال دوری دوباره شاگرد علیرضا منصوریان شد...
۱۵:۲۱ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از كش و قوس‌های فراوان در نهایت لئاندرو پادووانی دیروز توانست قراردادش را با سپاهان اصفهان فسخ كند و به استقلال تهران بپیوندد. بازیكنی كه در هفته‌های گذشته بحث آمدنش به استقلال در رسانه‌ها مطرح بود، بعد از یك سال دوری دوباره شاگرد علیرضا منصوریان شد. پادووانی كه از قرارداد دو ساله‌اش با سپاهان هنوز یك فصل دیگر باقی مانده بود، بعد از مذاكره با مسئولان این باشگاه اصفهانی موفق شد قراردادش را فسخ كند و دیروز در آخرین ساعات پایان نقل و انتقالات آبی‌پوش شد.

ذوق‌زدگی استقلالی‌ها
عصر دیروز بود كه كانال رسمی تلگرام باشگاه استقلال در خبری مدعی شد «پادووانی استقلالی شد» تا خیال هواداران استقلال از این انتقال راحت باشد و پرونده حضور او در استقلال ختم به خیر شود. استقلال در چهار بازی نخست این فصل خود نتوانسته بود عملكرد خوبی در خط دفاعی داشته باشد تا شاید با خرید پادووانی این مشكل حل شود. اما نكته جالب در خبری كه كانال باشگاه استقلال منتشر كرده بود، ذوق‌زدگی گردانندگان این كانال از حضور پادووانی در استقلال بود. در خبری كه باشگاه استقلال منتشر كرد، ابتدا نوشته بودند پادووانی به صورت رسمی به استقلال پیوست و در ادامه آمده بود «این بازیکن هم اکنون در مسیر بازگشت به تهران از مسیر اصفهان است و تا پایان امروز قرارداد خود را با استقلال به ثبت خواهد رساند.» مشخص نیست منظور ادمین كانال استقلال از پیوستن رسمی چیست؟

تاثیرات حضور پادو در استقلال
حالا با آمدن پادووانی منصوریان یك دفاع شش‌دانگ خریده كه می‌تواند دفاع بحرانی تیمش را سازماندهی كند. به‌نظر می‌رسد حالا زوج خط دفاعی استقلال را پادووانی و مگویان تشكیل می‌دهند و رابسون به نیمكت استقلال می‌رود. تغییر دیگری كه با آمدن پادو در استقلال ایجاد می‌شود، بدتر شدن شرایط زوج اسبق پادو در نفت تهران است. امین حاج‌محمدی كه در چهار بازی ابتدای فصل فرصت حضور در تركیب استقلال را نداشت حالا شرایطش بدتر از قبل می‌شود و باید در انتظار اتفاقات ویژه‌ای باشد تا به او فرصت بازی برسد. همچنین یكی دیگر از فواید حضور پادو در استقلال حل مشكل مترجم رابسون جانواریویی است كه به‌جز زبان مادری‌اش نمی‌تواند به زبان دیگری صحبت كند و پادووانی كه فارسی و انگلیسی را به‌خوبی بلد است، می‌تواند در نقش مترجم هموطنش ظاهر شود. پادووانی از امروز در تمرینات آبی‌ها حاضر می‌شود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین