اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۲۴۹
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: نباید در مورد اینکه ممکن است اتفاقی در تبریز بیفتد پیش داوری کنیم.
۱۴:۰۸ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| علی‌اکبر طاهری در حاشیه مراسم روز هوادار از سوی پرسپولیسی‌ها در مورد برگزاری دیدار هفته پنجم پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی گفت: نباید موضوع را به شکلی مطرح کنیم که قرار است مشکلی به وجود آید. اینکه بخواهیم قبل از رخ دادن اتفاق قضاوت کنیم کار درستی نیست. هواداران ما بسیار فهیم و باشعور هستند و هواداران تراکتورسازی هم با درک بالایی که دارند فقط از تیم خودشان حمایت خواهند کرد. ما هم هوادارانی در تبریز داریم که آنها تیم خود را تشویق خواهند کرد.

وی افزود: نباید اجازه دهیم بحث‌های حاشیه‌ای در این بازی مطرح شود. شما دیدید در بازی آخر پرسپولیس در فصل گذشته در حالیکه تیم برای قهرمانی می‌جنگید هیچ اتفاق بدی نیفتاد و پرسپولیس با وجود اینکه قهرمانی را از دست داد هوادارانش مشکلی به وجود نیاوردند. قشنگی‌های فوتبال همین است. باید روابط خوبی به وجود بیاوریم و با عشق و درک بالا فقط تیم خودمان را حمایت کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا در ورزشگاه 5 هزار نفری می‌توان بازی برگزار کرد، اظهار داشت: بدون شک هر چه تعداد هواداران بیشتر باشد این مسئله به جذابیت بازی کمک می‌کند و اثربخشی بیشتری دارد اما خود ما برخی از بازی‌هایی که در تهران میزبان هستیم مجبوریم در ورزشگاه تختی بازی کنیم. به هر حال این شرایطی است که وجود دارد و امیدوارم بازی به بهترین شکل برگزار شود.

طاهری در مورد دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل چین، اظهار داشت: امیدوارم در این مسابقه به پیروزی برسیم و همانند بازی با قطر ایران کارش را با موفقیت به پایان برساند.

وی در مورد بازگشت رامین رضاییان و شکایتی که پرسپولیس از این بازیکن کرده بود اظهار داشت: این مسئله را با تعامل حل کردیم و فضا را طوری ندیدیم که بخواهیم شکایت را دنبال کنیم. از اول هم گفته بودیم که رضاییان بازیکن ماست و او در نهایت بازگشت و کار خود را دنبال می‌کند.

طاهری در مورد بحث اسپانسر گفت: در جلسه‌ای که با تاج برگزار کردیم به او گفتم ما با سامانه هواداری خودمان کار می‌کنیم و این سامانه برای ما به برند تبدیل شده است. این مسئله برای ما قابل احترام است. سامانه‌های دیگری هستند که با تیم‌های ملی رشته‌های دیگر در حال کار کردن هستند. این یک اعتماد عمومی است که در بین هواداران به وجود آمده است و ما بحث‌مان را بر همین اساس با سامانه مدنظرمان دنبال می‌کنیم.

وی در مورد بحث اینکه گفته می‌شود پرسپولیس با رفتن ساسان انصاری به فولاد موافقت کرده و به جای این موضوع قرار شده سروش رفیعی در نیم‌فصل به پرسپولیس بیاید، خاطرنشان کرد: متأسفانه ما اینقدر که در حاشیه هستیم به متن نمی‌پردازیم.

وی در مورد مراسم روز هوادار عنوان کرد: امروز بهانه‌ای شده تا جشن روز هوادار را برگزار کنند. خیلی عظیمی از هواداران پرسپولیس هستند که کارشان را بدون اینکه نام و نشانی از آنها مطرح باشد دنبال می‌کنند. هواداران پرسپولیس دارایی‌های اصلی باشگاه هستند که با حمایت‌های آنها موفقیت‌ها به دست می‌آید.

وی در مورد اینکه بازیکنان زیادی در این مراسم شرکت نکردند، اظهار داشت: امروز چند بازیکن به نیابت از سایرین به این مراسم آمدند و به خاطر مشغله‌ها و برنامه‌های تیم ملی فرصت برای حضور همه بازیکنان وجود نداشت.

وی در مورد انتخاب هدایتی به عنوان هوادار برتر و اینکه این اتفاق به خاطر کمک‌های مالی او بوده است، گفت: نباید موضوعات را مادی کنیم. کسی که به پرسپولیس کمک می‌کند به خاطر عشق و علاقه قبلی است. به هر حال افرادی که امروز مورد تقدیر قرار گرفتند نماینده‌های خیل عظیم هواداران بودند.

طاهری در مورد اینکه گفته می‌شود با هدایتی اختلاف دارد، عنوان کرد: شما به دنبال حاشیه هستید و زیاد به متن نمی‌پردازید.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین