اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۲۲۰

با تغییرات در ترکیب استقلال با اضافه شدن پادوانی آشنا شوید + عکس

حضور مدافع برزیلی می‌تواند یک تیر و دو نشان باشد؛ یعنی هم مشکل قلب خط دفاع حل شود و هم منصوریان بتواند یک دفاع چپ ثابت برای تیمش پیدا کند.
۱۱:۵۱ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| روز گذشته حضور لئوناردو پادوانی در استقلال قطعی شد و با حضور او منصوریان با خیال‌ راحت‌تری لیگ را آغاز خواهد کرد.

 

حضور پادوانی می‌تواند یک تیر و دو نشان باشد یعنی هم مشکل قلب خط دفاع حل شود و هم منصوریان بتواند یک دفاع چپ ثابت برای تیمش پیدا کند. با حضور پادوانی ترکیب خط دفاعی استقلال را در چندین حالت می‌توان متصور شد.

 

حالت اول این طور که شنیده می‌شود این است که دفاع سه‌نفره یکی از ذهنیات منصوریان است که برای بازی تیمش بعد از تعطیلات روی آن فکر کرده و قرار است آن را امتحان کند.

 

در حالت دوم و سوم پادوانی در دفاع میانی قرار می‌گیرد و یکی از دو مدافع میانی دیگر از میان مگویان و یا رابسون به پست دفاع چپ منتقل می‌شود تا خیال منصوریان بابت پاشنه آشیل تیمش تا حدود زیادی راحت شود.

 

شاید منصوریان بخواهد از میان گزینه‌هایی که پیش از تعطیلات آن‌ها را امتحان کرده بود دفاع چپ خود را انتخاب کند و یکی از مدافعان میانی فعلی خود را نیمکت‌نشین کند. اگر این اتفاق بیفتد احتمال نیمکت‌نشینی رابسون بسیار بیشتر از مگویان خواهد بود.

 

حالت اول

 

حالت دوم

 

حالت سوم

 

حالت چهارم

 

حالت پنجم

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پادوانی استقلال
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین