اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۲۰۲

منچسترسیتی هوادارانش را در آفریقا از دست داد

عدم اعلام نام بازیکن شاخص منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا یحیی توره در زمستان تیم خود را احتمالا تغییر دهد و آبی‌های آسمانی هواداران زیادی از دست دهند.
۱۰:۱۱ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از آنکه نام یحیی توره توسط پپ گواردیولا برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا اعلام نشد، مدیر برنامه این ستاره قدیمی ساحل عاجی علیه خالق تیکی‌تاکا موضع‌گیری کرد.

دیمیتری سلوک در گفت‌وگویی با روزنامه دیلی‌میل اظهار داشت:او در فرم آمادگی خیلی خوبی قرار دارد.تصور می‌کنم 7 کیلو وزن کم کرده است. شاید این مورد برای گواردیولا خیلی کافی نیست. اما آیا آمادگی زلاتان ایبراهیموویچ هم برای او کافی نبود.

براساس اظهارات این مقام، چنین رفتاری از سوی گواردیولا با موکلش، باعث شده تا به فکر انتقال احتمالی در زمستان باشد.

سلوک افزود:در ماه ژانویه یحیی می‌تواند پیش قراردادی را با باشگاهی دیگر امضا کند.او مسلما پیشنهادات بسیار زیادی را دریافت خواهد کرد. در این بین طبیعی است که چین و آمریکا می‌توانند مقصد بعدی وی باشند. البته ما پیشنهادات تیم‌های انگلیسی و اروپایی را هم مورد توجه قرار می‌دهیم.

به اعتقاد این مدیر برنامه، رفتاری که گواردیولا با شاگرد ساحل‌عاجی‌اش داشته،‌سبب می‌شود تا منچسترسیتی هواداران زیادی را در آفریقا از دست دهد.

وی عنوان کرد: حالا با این رفتار، هواداران آفریقایی از منچستریونایتد حمایت می‌کنند. خیلی از آنها گفته‌اند دیگر پای تلویزیون نمی نشیند که بازی از منچسترسیتی را تماشا کنند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین