اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۱۴۴

چین در خانه به‌دنبال جبران شکستش است

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که توانست مقابل قطر گلزنی کند، معتقد است که چین در بازی خانگی خود به‌دنبال جبران نتیجه بازی اول خواهد بود.
۱۸:۲۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| علیرضا جهانبخش در خصوص آمادگی تیم ملی برای دیدار مقابل چین که عصر فردا (سه‌شنبه) برگزار خواهد شد، اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و شرایط خوبی برای بازی با چین داریم. همه بازیکنان برای این بازی آماده هستند.

 

وی افزود: با توجه به اینکه چین در بازی اول خود مقابل کره جنوبی شکست خورده و امتیاز از دست داده است، در این بازی برای جبران می‌آید. آنها میزبان هم هستند و مطمئناً با توجه به اینکه در خانه هم بازی می‌کنند، شرایط را برای ما سخت‌تر خواهند کرد و به‌همین دلیل می‌گویم که بازی سختی داریم.

 

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که موفق شد گل دوم ایران را مقابل قطر به‌ثمر برساند در خصوص پیروزی در این دیدار نیز گفت: از پیروزی مقابل قطر خیلی خوشحال شدم و به‌نظرم ما در آن بازی مزد زحمات‌مان را گرفتیم. حمایت هواداران هم بسیار خوب بود و با حمایت آنها توانستیم قطر را شکست بدهیم و البته مردمی که در خانه و از پای تلویزیون ما را دعا می‌کردند.

 

جهانبخش با اشاره به گام محکمی که تیم ملی در بازی با قطر برداشت و تأثیر آن در بازی چین خاطرنشان کرد: بازی با چین همان‌طور که گفتم بسیار سخت است، اما به نظرم پیروزی مقابل قطر از نظر روحی و روانی روی بازیکنان تیم تأثیر گذاشته است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین