اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۱۳۰۱

"پلنگِ بسکتبال" تا چه زمانی برای تیم ملی بازی می‌کند؟+ عکس

 پلنگِ بسکتبال  تا چه زمانی برای تیم ملی بازی می‌کند؟+ عکس
کاپیتان تیم ملی بسکتبال در مورد حضور مجددش در تیم ملی به صحبت پرداخت.
۱۱:۰۰ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰
وانانیوز|

مهدی کامرانی در مورد بازگشتش به تیم ملی و شرایط این تیم در پنجره اول انتخابی جام جهانی بسکتبال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بعد از ۶ سال به تیم ملی بازگشتم و به خودم افتخار می‌کنم که در ۳۹ سالگی یک بار دیگر پیراهن تیم ملی را بپوشم. امیدوارم مثمر ثمر باشم.

وی در مورد شرایط آمادگی اش گفت: خوشبختانه دو ماه با مهرام تمرینات بدنسازی خوبی داشتم و در لیگ هم همه شرایط بدنی و بازی های مرا دیده‌اند. همیشه خوب تمرین می‌کنم و سعی دارم در آمادگی باشم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در خصوص اینکه تیم ملی چقدر آماده است، عنوان کرد: بازی اول مقابل بحرین شرایط متفاوت بود. چون هم مربی جدید بود و هم بازیکنان جدید اضافه شده بودند. تیم جوان و با انگیزه است و به دنبال تکرار قهرمانی ها است. باید بازی های تدارکاتی خوبی را انجام دهیم تا بچه ها بیشتر هماهنگ شوند.

کامرانی ادامه داد: در بازی اول یا بحرین در تهران خوب بودیم، اما باید بهتر شویم، چون خانواده بسکتبال انتظارات بیشتری از تیم ملی دارد و به دنبال نمایش های خوب و قهرمانی در آسیا است.

این ملی پوش بسکتبال در خصوص بازی برگشت با بحرین در این کشور گفت: مسلما خیلی سخت تر از بازی تهران است و شنیدم که تماشاگر هم دارند‌. تمام بچه ها و کادرفنی تلاش شان این است که با برد از بازی خارج شوند.

وی که از نسل طلایی بسکتبال است و لقب "پلنگ" را به او داده‌اند، در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی در تیم ملی خواهد بود، تاکید کرد: خودم هم فعلا تصمیم خاصی نگرفته‌ام، اما تا هر زمانی که بتوانم و احتیاج باشد در خدمت تیم ملی هستم، اما به هرحال سال‌های آخر هست و نمی‌توانم خودم را گول بزنم. هر بازیکنی یک رور آمده و یک روز هم از ورزش خداحافظی می‌کند و برای من هم همین شرایط است.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین