اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۱۰۵
سرمربی تیم فوتبال پیکان با حضور در تمرینات تیم جوانان این باشگاه به بازیکنان این تیم قول داد که بیشتر بازی‌های آنها را زیر نظر خواهد گرفت.
۱۴:۴۹ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| مجید جلالى، سرمربى تیم فوتبال پیکان به همراه کیانوش رحمتى، مربى این تیم عصر امروز در تمرین تیم فوتبال جوانان این باشگاه حاضر شد و از نزدیک در جریان آخرین شرایط این تیم قرار گرفت.

جلالى در گفت‌وگو با بازیکنان این تیم گفت: مطمئن باشید بزودى در بازى هاى رسمى شما حاضر مى شوم و عملکرد شما را بهتر و دقیق تر زیر نظر خواهم گرفت. به دلیل مشغله هاى زیادى که در این مدت داشتیم، متاسفانه هنوز نتوانسته ام براى تماشاى بازى هایتان به ورزشگاه بیایم و بابت این اتفاق از شما عذرخواهى مى کنم اما در جریان دقیق تمام مسابقات شما هستم.
وى ادامه داد: تاکنون چند نفر از شما به تمرینات تیم بزرگسالان آمده اید و خوشبختانه عملکرد بسیار خوبى داشته اید. مطمئن باشید تمام شما تحت نظارت دقیق ما هستید و همه شما به مرور به تمرین تیم اصلى اضافه خواهید شد و قطعا اگر عملکردتان خوب باشد، شک نکنید حتى فرصت بازى در لیگ برتر در اختیار شما بازیکنان جوان که آینده سازان این باشگاه هستید قرار خواهد گرفت.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین