اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۰۹۸

علی زند‌وكیلی: به زودی برای تیم ملی می‌خوانم

محمد خوردبین روز گذشته با حضور در كنسرت علی زند‌وكیلی یكی از خواننده‌های محبوب ایران، پیراهن امضا شده پرسپولیس را به این خواننده محبوب تقدیم كرد كه در این مراسم تمام حاضران علی زند‌وكیلی را برای این اتفاق تشویق كردند..
۱۴:۳۳ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد خوردبین روز گذشته با حضور در كنسرت علی زند‌وكیلی یكی از خواننده‌های محبوب ایران، پیراهن امضا شده پرسپولیس را به این خواننده محبوب تقدیم كرد كه در این مراسم تمام حاضران علی زند‌وكیلی را برای این اتفاق تشویق كردند. به همین دلیل با این خواننده محبوب دقایقی را به گفت‌وگو پرداختیم و زند‌وكیلی پاسخگوی سوالات بود.
  • روز گذشته در كنسرت شما محمود خوردبین پیراهن امضا شده پرسپولیس را به شما تقدیم كرد.
واقعا از باشگاه پرسپولیس و به ویژه محمود خوردبین ممنونم كه این اتفاق را برای من رقم زدند. من یك بار در تمرین هنرمندان حضور یافته بودم و دوست داشتم كه این پیراهن را داشته باشم كه خوردبین این اتفاق را برای من رقم زد.
  • با این اتفاق نشان دادید كه یك پرسپولیسی دو آتشه هستید.
من باید این را بگویم كه در درجه اول طرفدار دو آتشه تیم ملی ایران و عاشق پرچم كشورم هستم، اما گرایش من به سمت رنگ قرمز است و این طبیعی است كه هر كسی یكی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس را دوست داشته باشد و من طرفدار پرسپولیس هستم اما نه طرفدار دو‌آتشه.
  • بعد از اهدای پیراهن پرسپولیس مورد هجمه طرفداران استقلال قرار نگرفتید؟
نه، اصلا این اتفاق نیفتاد و مخاطبان و طرفداران من از مردم با فرهنگ جامعه هستند و حتی در شب كنسرتم تمام حاضران من و خوردبین را به خاطر این پیراهن بسیار تشویق كردند.
  • البته خوانندگان استقلالی هم در عالم خوانندگی وجود دارند.
همانطور كه گفتم این طبیعی است و من دوستان خواننده زیادی دارم كه استقلالی هستند و این امری طبیعی
است.
  • با پرسپولیسی هم رفیق هستید؟
من با اكثر بازیكنان پرسپولیس مانند علی پروین و خوردبین و علی كریمی دوست هستم و یكی از طرفداران علی كریمی هستم.
  • قصد ندارید برای پرسپولیس شعری بخوانید؟
تا آنجا كه می‌دانم خود بازیكنان پرسپولیس این كار را كرده‌اند و اتفاقا كار بسیار خوبی هم شده، اما به زودی ترانه‌ای را در وصف تیم ملی ایران خواهم خواند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین