اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۰۹۴

ساسان انصاری پشیمان می شود؟

بالاخره قصه تمام شد و با جدایی ساسان انصاری از پرسپولیس، رامین رضاییان رسما به جمع سرخپوشان برگشت. در حال حاضر فضا طوری است كه افكار عمومی این دو اتفاق را كاملا مرتبط با هم ارزیابی می‌كنند...
۱۴:۱۷ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| بالاخره قصه تمام شد و با جدایی ساسان انصاری از پرسپولیس، رامین رضاییان رسما به جمع سرخپوشان برگشت. در حال حاضر فضا طوری است كه افكار عمومی این دو اتفاق را كاملا مرتبط با هم ارزیابی می‌كنند؛ یعنی معتقدند انصاری رفته تا برای رضاییان جای خالی به وجود بیاید. با این وجود برانكو نظر دیگری دارد. سرمربی كروات قرمزها می‌گوید:« ساسان خودش دوست داشته از پرسپولیس برود و به تیمی بپیوندد كه در آن فرصت بازی بیشتری داشته باشد.» حالا ممكن است این حرف‌های برانكو، نوعی توجیه یا سفسطه قلمداد شود، اما با بررسی شرایط باشگاه به نظر می‌رسد ایوانكوویچ چندان هم بیراه نمی‌گوید. انصاری كه ظرف مدت كوتاه حضورش در پرسپولیس توانست به محبوبیت زیادی بین هواداران دست پیدا كند، از همان روز اول نگران نیمكت‌نشینی بود. در مقطعی كه حتی خبری از بازگشت رامین به پرسپولیس نبود و یا بعدتر كه برانكو به شكل مكرر به رضاییان پاسخ منفی داد، بازهم انصاری به دنبال روزنه‌ای برای خروج از تیم می‌گشت. او بارها در این مورد با برانكو و سایر مسئولان باشگاه حرف زد. ساسان دلش نمی‌خواست یك ذخیره طلایی باشد، بلكه عقیده داشت با عملكردی كه فصل گذشته به جا گذاشته، حقش است كه به عنوان بازیكن فیكس به میدان برود. انصاری این موضوع را بارها با اطرافیان و دوستانش در میان گذاشته بود. در نهایت هم او تصمیمش را گرفت و در فاصله دو روز به پایان مهلت نقل‌وانتقالات قراردادش را فسخ كرد. بعید است كه این موضوع ربطی به رضاییان داشته باشد. در حقیقت رامین را باید برنده ناخواسته بدقلقی‌های انصاری دانست. شاید اگر ساسان كمی اهل مدارا و مبارزه بود، باشگاه پرسپولیس الان قرارداد یك بازیكن دیگرش را فسخ می‌كرد تا جا برای رضاییان باز شود.

مثل طهماسبی می‌شود؟
جواب رد ساسان انصاری به نیمكت‌نشینی در پرسپولیس و مبارزه برای راهیابی به تركیب اصلی این تیم، یادآور اتفاقی است كه فصل گذشته درست در همین مقطع برای مهرداد طهماسبی رخ داد. در آن زمان پرسپولیسی‌ها كه تصمیم گرفته بودند به سوشا مكانی به عنوان گلر اول اعتماد كنند، دنبال یك ذخیره مطمئن برای او می‌گشتند و سراغ طهماسبی رفتند اما این دروازه‌بان اعلام كرد فقط در صورتی كه فیكس باشد پرسپولیسی می‌شود! در نهایت طهماسبی سر از تراكتور درآورد و آنجا به شكلی غافلگیركننده ذخیره محمدرضا اخباری شد، در حالی كه به طور همزمان سوشا مكانی به خاطر مشكلات شخصی و فنی‌اش جای خودش را در پرسپولیس از دست داد. حالا باید دید ساسان انصاری هم بعدا به خاطر این «نه» بزرگی كه به برانكو گفته پشیمان می‌شود یا خیر. اگرچه او در این مقطع نمی‌توانست جایی برای خودش در تركیب اصلی پرسپولیس متصور باشد اما به هر حال در فصل سنگین و فشرده پیش رو احتمال وقوع هر اتفاقی (افت فنی، محرومیت، مصدومیت و ...) برای امثال محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده یا امید عالیشاه وجود دارد. به این ترتیب ممكن است روزی پرسپولیس و ساسان انصاری به خاطر این تصمیم عجولانه، متضرر و پشیمان شوند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین