اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۰۸۸
كاپیتان اسبق استقلال دو فصلی است كه از این تیم جدا شده و هرگز علاقه‌اش به بازگشت به استقلال را پنهان نكرده است. امیرحسین صادقی پس از درخشش در جام جهانی، در انتهای همان فصل از استقلال كنار گذاشته شد و حتی با بازگشت دوست قدیمی‌اش، علیرضا منصوریان هم شرایط برای بازگشتش فراهم نشد...
۱۳:۵۸ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| كاپیتان اسبق استقلال دو فصلی است كه از این تیم جدا شده و هرگز علاقه‌اش به بازگشت به استقلال را پنهان نكرده است. امیرحسین صادقی پس از درخشش در جام جهانی، در انتهای همان فصل از استقلال كنار گذاشته شد و حتی با بازگشت دوست قدیمی‌اش، علیرضا منصوریان هم شرایط برای بازگشتش فراهم نشد. با امیرحسین صادقی درباره دلایل دلخوری‌اش از علیرضا منصوریان و درگیری‌های بازی پیكان و تراكتورسازی گفت‌وگو كردیم.
  • در بازی دوستانه پیكان مقابل تراكتورسازی درگیری‌هایی رخ داد كه به ناتمام ماندن بازی منجر شد، اما فیلمی از این درگیری منتشر نشد. واقعا فرزاد حاتمی به تو سیلی زد؟
این حرف‌ها خنده‌دار است. من نمی‌دانم چطور این شایعات را می‌سازند. در بازی درگیری رخ داد اما جزئیات آن قرار شد منتشر نشود وگرنه فیلم بازی در دست خودم است و اگر بخواهم آن را منتشر كنم عواقب بدی برای خیلی‌ها دارد، اما تصمیمی برای این كار ندارم.
  • اما بازیكنان تراكتورسازی و از جمله مهدی كیانی تو را مقصر تمام درگیری‌های این بازی می‌دانند.
من دوست ندارم جواب شخص خاصی را بدهم، اما از آنجا كه تراكتورسازی، مردم خوب شهر تبریز و همچنین امیر قلعه‌نویی را خیلی دوست دارم، نمی‌خواهم به این حواشی دامن بزنم. برایم اهمیتی ندارد چه كسی درباره من چه گفته است، اما می‌خواهم بگویم كسانی هستند كه می‌خواستند بگویند ورزشگاه خانگی تراكتورسازی امنیت ندارد و تبریزی‌ها نمی‌توانند در این زمین میزبان بازی پرسپولیس باشند. همان‌ها سناریویی را طراحی كردند كه در بازی‌های دوستانه تراكتورسازی مقابل پیكان و ماشین‌سازی بازی به درگیری كشیده شود تا ضعف این استادیوم مشخص شود. متاسفانه باید بگویم تراكتوری‌ها بازی این افراد را خوردند و ممكن است از این بابت مردم شهر تبریز متضرر شوند.
  • در این مدت درباره بازگشت تو به استقلال حرفی زده نشد؟
برای من خیلی جالب است كه نه در این مدت و نه در ابتدای فصل هیچ صحبتی درباره بازگشت من به استقلال مطرح نشد و هیچ پیشنهادی از این تیم نداشتم. نمی‌دانم چرا رابطه بین من و علیرضا منصوریان را خراب كردند.
  • با منصوریان مشكل داری؟
من نه، به هیچ‌وجه، منصوریان تاثیر زیادی روی زندگی شخصی من داشت، شاهد عقد من بود و چند سال كاپیتان من در استقلال بود. من هیچ مشكلی با منصوریان ندارم.
  • منصوریان هم در ظاهر با تو مشكلی ندارد، اما الان تو می‌گویی رابطه شما را خراب كردند. صادقانه بگو دلیل دلخوری‌ات از منصوریان چیست؟
من همیشه استقلال را دوست داشتم و هیچ‌وقت از علاقه من به این تیم كم نشده و نمی‌شود. من دوست داشتم در این فصل به استقلال بازگردم و حالا كه نشد باز هم تلاش می‌كنم دوباره پیراهن این تیم را بپوشم، استقلال خانه من است و جایی است كه بیشتر از 12سال در آن بودم. من فكر می‌كردم منصوریان حداقل به من تعارف بزند كه به استقلال بیایم مثل خیلی‌ها كه به آنها تعارف زدند و گفتند استقلال خانه شماست، به كسانی این حرف را زدند كه سابقه‌شان در استقلال به من نمی‌رسد، اما به من این تعارف را هم نزدند.
  • پس هنوز به بازگشت دوباره‌ات به استقلال امید داری.
صد در صد. من عاشق استقلال هستم و تمام تلاشم را می‌كنم كه دوباره پیراهن استقلال را بپوشم.
  • در سه سال گذشته، سه مربی مختلف در استقلال بودند كه هیچ‌كدامشان علاقه‌ای به حضور تو در تیم‌شان نداشتند در حالی كه هر سه مربی در فاز دفاعی مشكلات اساسی داشتند، دلیل اینكه آنها تو را نمی‌خواستند چیست؟
وقتی خودتان می‌گویید آنها در فاز دفاعی مشكل داشتند و در عین حال من روزهای خوبی داشتم، مشخص است كه دلیلش فنی نیست. من فصل گذشته در صبا بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتم،‌ امسال هم خوب هستم. در سال آخری كه از استقلال جدا شدم هم روزهای خوبی داشتم، من از جام جهانی آمده بودم. اما وقتی مرا نمی‌خواهند این نشان می‌دهد كه مسائل دیگری در این میان وجود دارد و افرادی هستند كه نمی‌خواهند امیرحسین صادقی در استقلال باشد.
  • با حضور تو در استقلال چه اتفاقی برای آنها می‌افتد كه مانع حضور تو می‌شوند؟
من مسائلی را می‌دانم كه با گفتن‌شان دست خیلی‌ها رو می‌شود اما به احترام هوادار استقلال كه همه‌چیزم را از آنها دارم دلم نمی‌خواهد این حرف‌ها را بزنم تا آرامش تیم به هم بخورد و هواداران متضرر شوند، اما در این حد می‌گویم كه آمدن من منافع خیلی‌ها را بر هم می‌زند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین