اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۰۷۴

بهتر است پادوانی بیاید و توافق کند

قائم مقام سپاهان گفت: ما تا توانستیم با پادوانی راه آمده ایم و دوست هم نداریم آینده فوتبالی او فنا شود.
۱۳:۰۸ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| مسعود تابش در مورد آخرین وضعیت پادوانی گفت: امروز پادوانی همراه با مدیرعامل در جلسه‌ای هستند که امیدوارم نتیجه کار تا پایان وقت اداری امروز مشخص شود.

وی در مورد اینکه آیا سپاهان با جدایی پادوانی موافقت می‌کند یا خیر، گفت: ما سخت‌گیری نمی‌کنیم و ان‌شاءالله که اتفاقات خوبی بیفتد تا فوتبال این بازیکن فنا نشود. مسائلی وجود دارد که باید خیلی از آنها روشن شده و بر سر آنها توافق کنیم، هرچند که ما می‌خواهیم این مسائل حل شود که امیدواریم تا پایان وقت اداری امروز این اتفاق بیفتد.

تابش گفت: تا جایی که ممکن بوده سپاهان با این بازیکن راه آمده و امیدوارم او و مدیربرنامه‌هایش نیز شرایط را درک کنند تا این بازیکن بتواند به فوتبالش ادامه دهد.

وی تأکید کرد: بازهم تأکید می‌کنم تا جایی که ممکن بوده با پادوانی همکاری کرده و از حق و حقوق خود گذشتیم و این نهایت کار بوده است. ما حتی سخت‌گیری هم نکردیم و فقط خواستیم تا با ما توافق کند و امیدواریم آنها مسائل را درک کنند.

قائم مقام سپاهان در مورد اینکه آیا چون روز آخر نقل و انتقالات است، سپاهان می‌خواهد این بازیکن را اذیت کند، گفت: ما به او نگفتیم که روز آخر بیاید و حتی طی یک ماه گذشته چندین بار در مکاتباتی از وی دعوت کردیم تا برای روشن شدن تکلیفش به باشگاه بیاید.

تابش گفت: پادوانی مشاوران خوبی ندارد، اگر به او خوب مشاوره بدهند، به نفعش است که بیاید و توافق کند تا بتواند به فوتبالش ادامه دهد.

وی تأکید کرد: سپاهان نهایت همکاری را با این بازیکن کرده تا او هرجا که می‌خواهد به فوتبالش ادامه دهد، مشکلی هم نیست، یک مقدار بر سر مسائل جزئی اختلاف داریم که امیدوارم امروز حل شود.

قائم مقام سپاهان در مورد آخرین وضعیت هادی عقیلی گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و اجازه دهید یکی یکی مسائل حل شود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین