اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۹۰۳۸

واکنش نصیرزاده به رستوران داری سرمربی جدید تراکتور

واکنش نصیرزاده به رستوران داری سرمربی جدید تراکتور
عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور درباره شغل قبلی سولدو سرمربی جدید این تیم تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
۱۳:۲۰ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰
وانانیوز|

هوشنگ نصیرزاده عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور اظهار کرد: بعضی‌ها می‌گویند که سولدو سرمربی جدید تیم ما رستوران دارد. اصلا خیلی از مربیان تراکتور رستوران داشتند. ما نمی‌دانیم این اطلاعات درست است یا نه! شاید در راستای تخریب سرمربی تیم ما این حرف‌ها را می‌زنند. یک ساعت پیش برانکو صحبت کرده بود که سولدو فرد معتمدی محسوب می‌شود. اگر او در چند سال اخیر مربیگری نکرده، به خاطر این است که او ریاست کمیته فنی فدراسیون فوتبال کرواسی برعهده داشته است.

او ادامه داد: همچنین تیم ملی فوتبال کرواسی در دوران سولدو رئیس کمیته فنی کرواسی رتبه سوم جهان را به دست آورد. این مربی در زمان شوکر رئیس سابق فدراسیون فوتبال کرواسی کار چیدمان مربیان کروات را انجام می‌داد. هر آنچه افکار عمومی دنبالش باشد احتمال اشتباه آن فرضیه زیاد است.

نصیر زاده گفت: کرواسی یکی از کشور‌هایی است که مدرک دکترای فوتبال صادر می‌کند. مربیان کرواسی سلطان تاکنیک هستند. مربی گری مثل ازدواج است که می‌تواند نتیجه بدهد و یا با شکست مواجه شود. سولدو سابقه خوبی دارد. دوستان نمی‌گویند که سولدو دستیار فلیپس ماگات بوده، آن‌ها می‌گویند این مربی در این چند سال کجا بوده است. جذب سولدو مقرون به صرفه بوده است. همچنین در مقایسه با مربیان و گزینه‌های داخلی که مطرح می‌شد، سولدو را آوردیم که یک دستیار خوب و رزومه دار نیز با خود آورده است.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین