اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۸۰۹
بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: کادر فنی باید به بازیکنان ملی‌پوش آرامش بیش‌تری بدهند.
۲۰:۱۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| محمود کلهر در گفت‌وگویی، درمورد پیروزی دو بر صفر تیم ملی مقابل قطر، گفت: برد ارزشمندی به دست آوردیم که شروع خوبی برای تیم ملی است تا با روحیه مقابل حریفان بعدی قرار بگیریم. هرچند معتقدم تیم ملی در این بازی خیلی خوب بازی نکرد و طراوت همیشگی را نداشت، اگر هم به گل رسیدیم روی اشتباه محرز دروازه‌بان قطر و فرصت‌طلبی رضا قوچان‌نژاد بود.

وی ادامه داد: قوچان‌نژاد وقتی به میدان آمد پاس خوبی هم به کریم انصاری‌فرد داد، او بازیکن باهوشی است که خود را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد و از اشتباه حریف به بهترین شکل استفاده می‌کند. قوچان‌نژاد مهاجم چارچوب‌شناسی است، البته یادمان نرود که علیرضا جهانبخش یکی از بهترین‌ها در این بازی بود.

کلهر با اشاره به کادر فنی تیم ملی گفت: بهترین مربیان راه روی نمیکت داریم و کاپیتان‌های سابق تیم ملی هم روی نیمکت هستند. به نظر من این نیمکت باید استرس را از تیم ملی دور کند و به بازیکنان ملی‌پوش آرامش بیش‌تری بدهد. تیم قطر مقابل ما باحوصله و بابرنامه بازی کرد، ما هم باید به دور از استرس باشیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس درمورد دیدار روز سه‌شنبه با چین گفت: مقابل چین نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم و بازیکنان باید با تمرکز بازی کنند. می‌توانیم در چین هم خوب نتیجه بگیریم و پیروز شویم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین